Ağır Yaralı 3

180 29 10
                                    


     Genç adam bu sırada "Fe innemeal üsri yüsra,İnnemeal üsri yüsra" diyordu. Ve bu cümleyi duyduktan sonra kendi kendine "Bari ilk şehit ekipten ben olayım" diyerek kelime-i şehadet getirmeye başladı.

     Ölmeyi çok istiyordu o anda çünkü bir nevi dünyadan kurtulup Rabb'i ne kavuşacaktı.

     Görevde rütbesi oldukça yüksek birisi genç adama hitaben "Aslanım biz buradayız" dedi. Genç adam o adamın oraya bu kadar nasıl hızlı geldiğini düşünürken kolundaki saati zorla çıkardı ve ona uzattı. "Ağabey saat babamın hediyesi Bir şey olmasın" dedi.

     Cebinden telefonu çıkardı ve uzattı "Ailem burada olduğumu bilmiyor" dedi ve verdi. En son tabancasını kılıftan çıkardı ve "Ağabey tabancamı ... ağabeye verin lütfen" dedi ve kelime-i şehadete devam etti.

     Sedyede yatar iken boynuna boyunluk taktı hemşireler ama boyunluk başının arkasına saplanan parçayı daha da ileri itti ve zorla çıkarttı.

    Uçak sert bir şekilde inişe geçti ve pilot klasik uyarılarını yapmaya başladı. Türk pilot Türk olan kabin ekibine ingilizce "Yerlerinizi alın" dedi. Saçmalığa güldü genç adam.

     Sedyeyi hızlıca sürmeye başladılar ve genç adam gözlerini bir kez daha açıp asma tavanlara doğru bakmaya başladı, göremiyordu ve bu duruma çok sinirleniyordu. Bu sırada bayıldı.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin