Mor defter;

605 26 13
                                    

Bugün okulun ilk günü.Hazırlandım.Her yıl yaptığım gibi okul alışverişini yapmıştım.

Artık okula gitme vakti gelmişti.Yavaş yavaş hazırlanmaya başladım.Gözlüğümü taktım,kıyafetimi giydim,parfümümü sıktım artık hazırdım.Babam beni okula bıraktı.

Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum.Benim adım Maria.Nebraska'da yaşıyorum.Lise son sınıfa başladım.Bu yıl üniversite için para biriktirmem lazım bu yüzden de her yıl gittiğim cafe'de çalışıcam.Yolda giderken mısır tarlalarına baktım,cam açıktı saçlarım hafif rüzgarla dalgalanıyodu kendi kendime gülümsedim babam benim deli olduğumu düşünüyo.Seneye üniversiteli bi kız olarak görmek beni heyecanlandırmıştıı.Yolculuk bitti,arabadan indim.Hafifçe kendime çeki düzen verdim,kırışan elbisemi ellerimle düzeltmeye çalıştım.Etrafıma bakındım,herkes ne kadar çok değişmişti.Okulun içine girdim,panoda bugün voleybol takımı için seçmelerin olduğunu gördüm.Voleybol oynamaya bayılıyorum,mutlaka takımda ben de olmalıyım ama okulun ilk günü dersler yetmiyormuş gibi bir de bu çıktı başıma benim gibi birisi için bile çok fazla adrenalin.Zil çaldı ilk derse gitmek için yola koyuldum.İlk ders matematikti OLAMAZ!!!Kapıyı açtım sınıfa girdim öğretmen sınıftaydı bana en arka sırayı göstererek oraya oturmamı söyledi.Yanıma kimse oturmadı.Dersin yarısına geldik müdür kapıyı çaldı.Yeni birinin geldiğini söyledi.Adı Justin'di.Kendi tarzı olan bi tipti.Kafasında cap'i,ayağında mor suprası,altında siyah şalvar gibi bişey vardı.Bide üstüne bi kaç tane kolye takmıştı.Yanım boş olduğu için öğretmen Justin'i yanıma oturttu.

Zil çaldı ders müzikti ama öğle yemeği zamanıydı.Yemeğimi yedim yanıma bi kız geldi bana adımı sordu.Adı Britney'di.O da bana voleybol seçmelerine katılıcağını söyledi.Birlikte kalkıp voleybol seçmelerine gittik.Koç yarın bize haber vericekmiş.

İkimizin de derse girmesi gerekiyordu.Birbirimize okul çıkışı buluşabiliceğimizi söyledik.Koşarken ayağım takıldı ve yere yapıştım.Yeni çocuk Justinle çarpıştık.Yere düşen tek şey onun mor defteriydi.

Ben:Önüne baksana kör müsün.dedim ama asıl suçlu bendim sdfghjk.

Daha sonra özür dileyerek yanımdan koşarak ayrıldı.

İlk gün güzel geçti.Umarım tüm yıl böyle geçer.

HeartbreakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin