Už je zase léto. Stejně jako každé léto za posledních osm let, odjíždím na letní tábor. Zase se tam sejdeme stará parta, ale tentokrát už jako vedoucí. Tedy, jako pomocní vedoucí. Když jsme se před osmi lety, v jedenácti letech, sešli poprvé, byli jsme na táboře za trest. Správně. Za trest. Je to výchovný tábor, nebo alespoň částečně. Jezdí tam i "normální" děti. Totiž, výchovná je jen část, a do té já patřím. I když teď už ne jako delikvent, ale jako vedoucí.
Je horký letní den a slunce se pomalu houpe na obzoru. S klukama sedíme na poli nedaleko tábora a probíráme různé věci. Od těch táborových po ty osobní. Jako vždy, oni během toho roku provedli pár přestupků, ale jinak nic zvláštního. Abych je neočerňoval, ani já nejsem žádný svatoušek. Za ten rok jsem se asi devětkrát popral. Mimo jiné, ostatní už mají své přítelkyně. Jak to tak vypadá, jsem tady jediný panic.
Když se začalo stmívat, od tábora se k nám lehkým krokem blížila dívka. Dlouhé, velmi světlé blond vlasy, krátká modrá sukně a bílá košile s modrým lemem, ve které jí poprsí poskakovalo ze strany na stranu. Modré oči. Byla moc roztomilá.
Hned jak k nám přiběhla, udýchaná se postavila mezi mě a Shisuna. Podíval jsem se na ní, ale stála tak, že jsem měl krásný výhled přímo na její kalhotky. Bílé s růžovými proužky. Trochu jsem zrudl a podíval se před sebe. Udýchaná na nás vychrlila několik vět. "Posaď se a v klidu se výdechej, vůbec ti není rozumět," navrhl jsem jí. Poslechla. "Ahojky, jmenuji se Kaoru!" řekla roztomilím hlasem a usmála se. "Před chvílí jsem přijela. Hlavní vedoucí mě sem poslal, abych vás přivedla zpět." Všichni na chvíli utichli. "Ještě tu chvíli zůstaneme. Asi byses měla vrátit, my přijdeme později," oznámil Reiko. Nebylo to tónem, který by jí dával na výběr. "Uhm... J-Já... Asi netrefím zpátky." vykoktalo ze sebe děvče pomalu. "Dovedu ji tam," řekl okamžitě Shisun, "přece byste jí nenechali jít samotnou, když sotva přijela! Navíc to hned můžu vyřídit s Kaiem."
Tak se Shisun s Kaoru vydali k táboru. Měl jsem špatný pocit. Přeci jen byl Shisun proslulým sukničkářem a ve vztahu mu nikdy nešlo o nic jiného, než o sex. Párkrát byl dokonce vyloučen ze školy kvůli obtěžování a prý dokonce i znásilnění. Po chvíli jsem to nemohl vydržet. Vymluvil jsem se klukům a rychle se vydal za nimi.
Už jsem ušel asi sto metrů lesem, a v tom jsem je uviděl. Shisun tlačil Kaoru ke stromu, držel jí ruce nad hlavou jednou rukou a druhou jí právě zajížděl pod košili. Jazykem jí pomalu přejížděl po tváři, olízl jí rty a divoce jí začal líbat. Zároveň jí rozepl první knoflík od košile a pokračoval s dalším a pak s dalším - až jí nakonec rozepl celou. Zpod košile jí vyskočila velká prsa. Tipoval bych košíček D. Najednou jsem ucítil tlak v kalhotách. Shisun začal mačkat Kaorina prsa masírovat přes podprsenku a nakonec jí podprsenku vepředu rozepl. Jazykem jí naposledy olízl rty a vydal se přes bradu, krk a klíční kost až k prsům. Pomalu jí začal jedno prso olizovat a v kruzích ho objíždět až k bradavce, mezitím jí rukou mačkal to druhé. Nakonec se začal věnovat oběma bradavkám naráz. Jednu olizoval, sál, lehce kousal a druhou mačkal mezi prsty, tahat jí a hladil. Kaoru jen slastně vzdychala a já si nevědomky začal masírovat klín. Shisun už rukou hladil její stehno a pomalu se přibližoval k jejím kalhotkám. Při myšlence na to, co se v nich ukrývá, mi úd ztvrdl ještě víc a já přidal na intenzitě masírování. Najednou se Shisun narovnal a opět se začal věnovat Kaoriným rtům. Viděl jsem, že už má vyhrnutou sukni a Shisun jí právě zajíždí do kalhotek. Začal masírováním poštěváčku a lehkým tlačením na něj. Chviličku na to se jal ježděním prsty mezi jejími mokrými pysky, až nakonec zasunul do Kaoru prsty. Palcem masíroval její klitoris a ukazováčkem a prostředníkem jí zajížděl do rozkroku. Kaoru své rty odstrčila od jeho a začala vzdychat procítěněji než předtím. To už jsem nemohl vydržet a vyndal jsem svůj úd z kalhot a pomaličku začal jezdit od žaludu až ke kořeni. Když jsem se na ne podíval znovu, Shisun už měl kalhoty dole a já mohl vidět jeho velký penis. Zvedl jednu Kaorinu nohu a chytl ji pod kolenem. Malinko k ní přistoupil a svým penisem jí začal jezdit od hráze až k podbřišku. Svou druhou rukou se opřel o strom a pomalu svůj úd vsunul do Kaoru. Lesem se ozvalo zásténání. V tu chvíli už jsem si po penisu přejížděl docela rychle. Shisun začal do Kaoru přirážet a hned od začátku docela rychle. Bylo slyšet jen vzdychání tlumené vášnivými polibky. Pár se třásl pod těžkými rychlými přírazy a Kaorina prsa skákala sem a tam. Už jsem cítil, že brzy vyvrcholím. Opřel jsem se zády o strom a svůj akt dokončil. Po těle se mi rozlilo teplo a úžasný pocit vytěsnil všechny mé myšlenky. Když jsem znovu podíval na pár, Shisun právě vytáhl svůj napumpovaný úd a rukou se chystal dokončit svůj akt.
V tu chvíli jsem si uvědomil proc jsem sem vlastně šel. "Kurva! Co jsem to tady dělal?! Do háje!" pomyslel jsem si. Schoval jsem svůj stále stojící penis, ze kterého ještě odkapávalo sperma, do kalhot a tiše jsem se připlížil za Shisuna. Pevně jsem jo chytl do kravaty a řekl mu: "Co... To tady... Kurva... Děláš, Shisune!?" "Já? Spíš mi řekni co tu dě-" nestihl doříct, co měl na jazyce. Praštil jsem s ním o strom a podíval se na něj naštvaným pohledem. Už se chystal něco říct, ale pak mu došlo, co to znamená - "Buď zticha a ať už tě nevidím!"
Podal jsem Kaoru její mokré kalhotky. "Zapni si tu košili," přikázal jsem jí. Když se tak stalo, vzal jsem jí za ruku a vydal se směrem k táboru.
ČTEŠ
Neviňátko
Teen FictionRoztomilá dívka, neotesaný chlapec, letní tábor. Na první i druhý pohled jsou to běžné věci. Třetí pohled je však přístupný jen pár jedincům. 18+ (Sex, vulgární jazyk, násilí) Příběh je fiktivní. Postavy i místa jsou výtvorem mé fantazie. Erotická...