Yine abimin bağırmasıyla uyandım. Kalkmamı istıyormuş beyfendi.
Sabahın köründe ne bu enerji bilmiyorum bu güzel yatağı bırakıp yataktan kalktım. banyoya
Yürüdüm rutin işlerimi halledip çıktım-"günaydın "dedim ve selim yavşamaya başladı.
-"günaydın prenses yüzünü gören cennetlik. "dedi abim bu lafın altında kalırmı. Hiç hemen atladı.
-"suslan yavaşama hemen."
Aşağı indiğimde egehan selimle kavga ediyor.abim anyayla konuşuyor. Sarp telefonla uğralıyor.
Mutfağa koştum mis gibi kokular geliyordu.Fatma Teyze suffle yapmış.
-"Fatma Teyze mis gibi kokuyor."
Bir tane ağzıma atıp geri salona gittim.Ama tabikide kısa sürdü.Fatma Teyze -"Yemek hazırr" diye bağırdı.Mutfağa girdik.Masaya oturduğumuzda Buğra yemeklerin hepsini tabağa doldurdu tabi ben dalga geçmeden dururmuyum.
-"selim"hemen cevap verdi.
-"efondum"ağzında yemek varken konuşanlara sinir olurum.
-"genellikle ayılar kış uykusuna yatmadan önce karnında yer kalmasın diye tıka basa doyuruyo.yoksa sendemi kış uykusuna yatmayı düşündün."
Herkezden bir kahka koptu buğra utandı yazıık
Yanına gidip yanağını öptüm.
-"affet ya şaka yaptım "gülümsedi ve devam ettik.Kahvaltı bitince odama çıktım ve üstüme siyah dar pantolon üstüne siyah badi siyah deri ceketimi altıma bilekte biten bot giyip aşağı indim
Abimin yanına gidip.
-"abi dışarıya çıkabilirmiyim yağmur'la buluşacağım."dedim o ise
-"korumalarda gelicek"dedi bende bir üffffff çıkınca abim elirinin arasına yüzümü aldı ve
-"abicim yapma sende biliyorsun yankı hapisten kaçtı."başımı onaylarcasına sallayıp garaja gidip sportif motoruma binip gaza köklendim.
Korumalr arkamdan geliyordu on lardan kurtulup yağmula bulaşacağım kafeye geldim.cam kenarı bir yerseçip belemeye başladım.15 dk sonra yağmur geldi. Onunla sarılup oturduk garson gelip siparişleri aldı ben kahve istedim yağmurda latte istedi.
-"kuzım koruma'lar nerede? "
-"onları atlattım bebek gibi peşimdeler"o sırada kahveler geldi gorson Kız yanlışlıkla üstüme döktü ve çok telaşlandı
-"sakin ol birşeyin yok."
-"afadersiniz efendim ben çok üzgünüm " bende gülümseyip lavaboya gittim içeri boştu peçeteyle üstümü depiştiriyordum kapıya arkam dönüktü ve kapı açıldı boynumdaki acıyla yere düştüm ve karanlık beni içine çekti.YAĞMUR'UN AĞZINDAN:
Mira üstünü temizlemeye lavoboya gitti ve hala gelmedi 20 dkbekliyorum dayanamayıp lavoboya gittim.
İçeri boştu adını seslendim ses gelmedi yerde not vardı hemen elime alıp okudum ve gözlerim dolmaya başladı.
Meraba yağmur mira bensiz yapamıyormul bende abisinden kaçırıyım dedim.iyi yapmışmıyım mirayı bir daha göremiyceksiniz o benim olucak hahahhahaha.
Ama olamaz hemen içeri koştum ve meriç abiyi aradım.
-"efendim yağmur "ben nasıl açıklıycam şimdi.
-"me Meriç abi mi mira'yı ya yankı ka kaçırmış"yine kekeledim kesin anlamadı.
-"şaka yapma yağmur "
-" şaka yapmıyorum herkez eve geliyor bende geliyorum sakın kendine bir şey yapıyım deme"hemen hesabı ödedim ve taksiye binip miragilin adresi verdimEvin kapısı açıktı eve girdiğim'de meriç abi sinir kırizi geçiriyordu kimse yanına yaklaşamıyordu.hemen koşup ona sarıldım.oda bana sarıldı
-"abi mira güçlü yapma lütfen kendin maffoluyorsun."
-" hemen kendini toparlayıp evden gitti ya olmassa ya dayanamassa.MİRA'NIN AĞIZINDAN:
Gözlerimi açtığımda bir odadaydım ellerim önden bağlıydı sandalyede oturuyordum dikkatimi elerim çekti.
kapı açıldı ama o o yankıydı eski sevgilim ona karşı sadece zavalılık dudum. Yanıma geldi
-"günaydın prenses "abimden başka kimse bana prenses diyemez.
-" neden beni kaçırdın yankı "yankı bağıranları sevmezdi.
-"abin benim kardeşimi üzdü şimdi sıra onun kardeşinden deyip kollarımı ellerindeki bıçakla çizdi.
Yapma mira zyıf kalma onun karşısında tam ağlıycakken geri çekilip telefonda bir numarayı çevirdi
-"nevarlan"ama bu bu abimdi onun sesinden kuvvet aldim ve göz yaşlarımı tersledim.
-"abiiii kutar beniiiii" telefonu kapatıp cebine koydu ve
-"ne bağırıyorsun "yüzümde bir yanma hissetim bana tokat attı ve çıkıp gitti.
Beni hiç tanımadı cebinden çakıyı almiştım ellerimi çözüp kapıya daopru yürüdüm sesizce kapıyı açtım koruma vardı. Boyumun 1'70 olması avantajdı hemen boynunu kolumun arsına alıp çeviedim ve çıt diye ses duydum boynunu kırdım.
Aşağı indim telefon vardı masanın üstünden aldım dış kapıya açıp.etrafa baktım ve hemen koşmaya başkadım ben koşu birincisiydim avantajlıydım yani maşşalah sürüyyle geliyorlar. hemen elimdeki telefon'la abimi aradım.
Çaldı çaldı çaldı meşgül tekrar denedim.
Çaldı çaldı çaldı açtı oleyy
-"nevarlan ne istiyon"ay abim benim
-"abi ben mira sana konum atıcam oraya gellll"hemen kaparıp cebine koydum telefonu.Bir arabanın önüne atlayıp hemen arabaya bindim adam bön bön bakıyordu
-"lan sür yoksa ikimizde ölürüz"adam hemen gaza köklendi ve bir benzinliğin orada inip konum attım ve beklemeye başladım.
30dk sonra abimgil geldi koşarak ona darıldım oda vana sarıldı.
-"abicim iyimisin o pislik sana birşey yapmadı demi?"
-"abi ece gitmek istiyorum ben iyiyim"
Uzun bir yolculuk sonra eve gedik ve ben direk duş aldım.sonra pijamalarımı giyip uykunun kolarına kendimi bıraktım.