פרק 7 - "דה ז'ה וו"

8.6K 556 119
                                    

בית החולים בעיירה שלנו נורא גדול, אך אחרי כל השנים האלו אני מרגישה כאילו הוא "הבית" השני שלי. כנראה שהביקורים הממושכים שלי כבר הרגילו אותי לכל החוקים שבבית החולים. למשל לנסות לא להפריע לחולים ולרופאים שמטפלים בחולים, או לא להעיר מטופל אף פעם, גם אם אני רוצה להגיד משהו חשוב. התרגלתי לכל החוקים ושמעתי את כל הנזיפות. במהלך כל השנים האלו עברתי על כל חוק וספגתי כל נזיפה שרק קיימת, וכל זה כשהיה לי קשה לקבל את המחלה של אמא.

דפקתי על דלת חדרה של אמי אך לא היה מענה.
"היא ישנה" נשמע קול מוכר. הסתובבתי היישר אל גופה הדקיק של ג'ני, אחת האחיות בבית החולים. היא חייכה אליי ובחנה את הדף שהיה בידה. "תנסי לבוא מחר"

"אני עובדת" עניתי במלמול.

ג'ני נאנחה "לוס, עד מתי תעבדי כל היום?"

משכתי בכתפיי בפשטות. ידה תפסה את ידי, היא הביטה בי במבט שמראה רחמים. בדיוק מה שאני שונאת.
"אני מצטערת" היא לחשה בדאגה.

חייכתי חיוך מזויף וחיכיתי כבר ללכת. אחד הדברים שאני שונאת זה את כל מבטי הרחמים האלה הפונים אליי, כן אמא שלי חולה בסרטן והיא על סף מוות. אני לא צריכה רחמים. מגיל קטן אני משיגה דברים בעצמי ובעבודה קשה, רחמים אני לא צריכה. "תודה ג'ני" מלמלתי ופניתי.
"רגע" אמרתי והסתובבתי אל ג'ני.

התקרבתי אליה בזמן שהיא סידרה את שיערה החום "כן?"

"באיזה חדר אמא של אליס מטופלת?"
שאלתי בציפיה שהיא תענה לי למרות שאיני מהמשפחה.

ג'ני הביטה בדף שבידה ומלמלה "חדר 110"
"זה ממש פה" עניתי בהפתעה.

ג'ני הנהנה "כן במרחק כמה חדרים"
"אפשר לראות אותה?" התחננתי.

ג'ני כחכחה בגרונה "לוס היא במצב לא ממש טוב"

"מה?" שאלתי בפחד "אבל היא רק שתתה והתעלפה"

ג'ני הנהנה בצער "נכון אבל כמות האלכוהול שנמצא בגוף שלה מגיעה לשמיים וכשהיא התעלפה היא פגעה בראש שלה, יש לה זעזוע קשה"

שילבתי את ידיי ונשמתי עמוק, איך אני אמורה להגיד לאליס שאמא שלה במצב קשה?

ג'ני הביטה בי בעיניי השקד שלה "אנחנו צריכים לדעת מי יטפל בעניינים של הניירת והתשלומים שלה"

הנדתי בראשי "אין לה קרובי משפחה, רק הבת שלה אליס"

"מה עם הוריה?" שאלה בציפייה.

נאנחתי "ההורים שלה מתו"
"אחים?" היא שאלה כשמבטה היה עסוק בניירת.

"היא בת יחידה. אני אטפל בתשלומים ובניירת" עניתי לה בפשטות כשאני יודעת שאני לוקחת על עצמי משימה בלתי אפשרית.

"אבל את לא קרובת משפחה שלה" היא ענתה בהפתעה.

"אני כמו בת משפחה, חוץ מזה אין לה אף אחד" פלטתי בכעס.
ג'ני הנהנה בדאגה "בסדר"

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now