Написах си домашните и почти беше 17:00 часа. Имах много време за това се обадих на Алисън да дойде в нас, за да се подготвим за срещата заедно.
Беше 17:30. Алисън звънна на звънеца и аз и отворих.
Алисън:- Здравей! Как си
Аз:- Супер, а ти ?
Алисън:- Невероятно. Отиваме на среща с две много готини момчета. - каза Алисън докато се качвахме по стълбите.
Ние влязохме в стаята и тя остави сакчето с дрехи на леглото и го отвори, за да и помогна с избора на дрехи.
Ние бяхме готови и беше 19:45.
Домът но Стайлс не беше толкова далеч затова решихме да тръгнем в 19:55. С Алисън си говорихме и стана време да тръгваме. Когато стигнахме там ни чакаха Скот и Стайлс.
Аз:- Е къде ще ходим??
Стайлс:- На ресторант.
Аз и Алисън се усмихнахме.
Ние се качихме в джипа и потеглихме.
Алисън:- А как се казва ресторанта?
Скот:- Не любопитствай. - каза и се засмяхме.
Стайлс:- Стигнахме!
Аз:- Но това е най - скъпия ресторант в града!
Скот и Стайлс:- За вас най - доброто. - казаха заедно и отвориха врата на ресторанта, за да влезем.
Седнахме на масата и си поръчахме. Вечерта мина много приятно. Всички се забавлявахме, въпреки че няколко пъти ни направиха забележка да сме по - тихи. Когато Стайлс остави Скот и Алисън по домовете им слезе с мен до входната врата.
Аз:- Вечерта беше много приятна.
Стайлс:- Да.....амм......искаш ли да излезем само двамата на....а......среща.
Аз:- С удоволствие. - казах усмихвайки се.
Стайлс:- Добре ще се видим утре.
Аз:- Да........Чао.
Отключих вратата и се качих в стаята си тихо, за да не ме чуят родителите ми.