A doua zi de dimineata aud alarma care aproape ma surzeste. ~Taci firai tu de alarma~imi zic in gand.
Dar se pare ca nu doar alarma era cea care suna. Cineva batea la usa violent.
Cobor repede jos. Deschid usa. Era Namjoon.
-Ce faci aici la ora asta? *intreb eu somnoroasa*
-Trebuie sa il modifici!!
-Ce?
-Da uite aici nu e ok!*si imi arata o parte din costum care chiar nu arata bine*
-Bine intra sa vad ce pot sa fac.
Intram in camera mea de lucru. Aici il pun pe Namjoon sa imbrace costumul ca sa pot sa il modific exact sa nu se mai intoarca inca o data. Am luat o foarfeca si ata. M-am apropiat de el. Ma apropi cu foarfeca de piepul lui unde era partea mai putin frumoasa a costumului. Ii simteam pieput cand coseam la costum. Mi-am ridicat privirea spre el:
-Gata.
-Mersi*se apleaca putin si ma saruta pe obraz*
S-a dus sa se schimbe in hainele cu care venise si dupa pleca.
Eu m-am intors inapoi sus pentru ca inca imi era somn. Am adormit timp de cateva ore bune. Era deja ora 13:00.
M-am ridicat din pat si am zis mers sa ma imbrac pentru ca vroiam sa merg sa ma plimb prin parcul de langa casa mea. Imi luasem o rochita simpla alba cu o curea neagra legata la mijloc.
Eram in parc. Ma plimbam linistita si imi vedeam de treaba. Dintr-o data in fata mea apare Jungkook putin cam agitat. Trece pe langa mine si nu ma saluta. M-am intors si l-am strigat.
-Jungkook!!
-Ce-i?
-Ce s-a intamplat?
-Nu s-a intamplat nimic ce sa se intample
-Pai ai trecut pe langa mine fara sa ma saluti si oricum se vede pe tine ca esti cam agitat.
-Hai sa stam jos.
Si am mers pe o banca. Aici Jungkook a inceput sa imi povesteasca de ce e agitat. Era din cauza pregatirilor pentru debut. Era speriat de ce se va intampla. Daca oamenilor le vor placea munca lor.
Am incercat sa il linistesc.Dupa cateva ore bune ajung si eu acasa. Nici nu ajung bine ca cineva bate la usa.
Era Jimin.
-Hei
-Buna.
-Ce faci aici?
-Am venit sa mai stau cu tine pentru ca imi e dor de tine
-Bine. Haide intra.
Am urcat sus la mine in camera.
Aici am tot povestit. Ne-am jucat. Jimin tot ma gadila si ma saruta. Era foarte special. Avand in vedere faptul ca poate dupa nu va mai petrece atat de mult timp cu mine.
La un moment dat Jimin se uita foarte serios la mine si imi spune
-Stii ca te iubesc enorm. Stii asta?
-Da stiu si eu simt la fel. Te iubesc mai mult decat orice pe lume.
S-a apropiat si m-a sarutat. Apoi ma mangaia pe picior. Ne-am lasat dusi de val. Iar de la acest sarut a inceput o partida buna 🙈. Dupa toate astea Jimin s-a imbracat si a plecat. Iar eu am ramas in pat.Trecuse deja o sapatamana iar Bts si-au facut debutul. Eram bucuroasa pentru ei. Dar in acelasi timp ma simteam groaznic. Aveam greturi si ma durea capul ingrozitor.
Am lasat sa mai treaca timpul crezand ca toate aceste simtome vor inceta. Ei bine nu. Am mers la medicul meu de familie si i-am spus ce mi se intampla. Iar medicul nu a avut prea multe de zis doar sa merg la farmacie si sa imi iau un test de sarcina. Eram sigura ca ultima data cand am facut-o folosisem protectie. Era imposibil. Oricum am mers sa il iau...
Cand am ajuns acasa am merg in baie si mi-am facut testul. Am asteptat putin pentru a vedea rezultatul. Apoi cand m-am uitat la test am vazut ca are doua liniute. Omg am ramas insarcinata cu Jimin. Cum ii voi spune toate astea? Mai ales acum ca si-a facut debutul??
CITEȘTI
Noul Coleg
De TodoMya o eleva a scoli Internationale de arte din Coreea de Sud face 18 ani. Aici apare in anul acesta de studiu un elev nou ce se baga in seama cu Mya. Acesta o seduce,dar apare fostul care mai avea loc in inimioara ei. Ce se intampla mai departe as...