Na slici je Viktoria
-Kada smo vec kod kasnjenja, zasto si me branila onda kada smo imali zajedno cas?-kako on to zna? Ah sigurno mu je Nemanja rekao.
-Ja... Ne bih ti znala reci razlog! Jednostavno mi se nije svidjelo ono sto je rekla.-rekla sam mu istinu.
-To je dokaz da si zaljubljena u mene. A sta je govorila?
-Rekla je da za tebe nema buducnosti. I mozda sam zaljubljena u tebe a mozda nisam. Vidjecemo sta ce vrijeme pokazati.-nasmijala sam se i poljubila ga. Znam da je ostao zacudjen, ali jebiga.
Zvrrrrr! Zvoni a i djeca su krenula da izlaze napolje.
-Idem ja, vidjecemo se kasnije.
.-Mogli smo kasnije posle skole da malo prosetamo?
-U redu ali cu ja morati do stana.-zagrlili smo se i ja sam otisla u ucionicu muzickog. Tamo su bili skoro svi. Prisla sam Moniki i sjela na pored nje.
-Gdje si ti prvi cas?
-Prespala sam.-nadala sam se da ce povjerovati jer ona zna da li lazem ili ne.
-Ne vjerujem ti.
-Dobro. Dosla sam na vrijeme ali sam sjela s Stefanom i pricali smo te smo zaboravili na vrijeme. Samo reci cu nastavnici da sam prespala.
-Draga moja ti si uz njega postala losa djevojka.
-Da da, bas sam ja u tom stilu. Kada zavrsi se nastava idemo negdje.
-Aaaa neko se zaljubio. A mogu li te nesto zamoliti?
-Naravno, reci.
-Ajd obuci suknjicu!
-Nema teoretske sanse. Znas da ja to ne nosim. Ne znam ni kako cu na maturi.
-A de. Meni za ljubav. To ce ti pomoci da osvojis Stefana.
-On je moj ionako.-a kvragu zasto sam to rekla.
-Kako to mislis?
-Nije bitno.-krenula je nesto reci ali ju je prekinuo nastavnik.
-Dobro jutro razrede. Danas radimo novo gradivo.-otvorili smo kajdanke i krenuli da pisemo ono sto je govorio.
**************
Konacno se i ovaj cas zavrsio. Pozdravila sam Moniku i krenula ka Stefanu. On je stajao naslonjen na ulazna vrata i cekao me. Izgledao je predobro.
-Svidja ti se ono sto vidis?
-Itekako mi se svidja. Idemo?
-Aham.-stavio je ruku preko moga ramena te smo krenuli.
Ulazimo u moj stan te skidam sa sebe dzemper.
-Odoh se ja presvuci a ti budi tu!
-A mogu li sa tobom?
-U sobu mozes ali ja cu se presvuci u kupatilu.
-Odgovara mi.-krenuli smo ka mojoj sobi. Kada smo usli, izraz lica mu je bio zacudjen.
-Znas, mislio sam da ti je soba u roza ili crvena ili slicno a ne ovo.
-Ne volim te boje ali volim crnu,bijelu, sivu i plavu.-otvorila sam ormar i trazila kombinaciju koju nisam bas dugo oblacila a uklapat ce se sa Stefanovom. Konacno! Nasla sam je na dnu ormara. Uzela sam je i krenula u kupatilo. Zakljucala sam za svaki slucaj. Brzo sam se obukla i na red je doslo sminkanje. I to sam brzo zavrsila jer sam stavila samo maskaru, kreon i crveni sjaj za usne.
Izasla sam i stala ispred Stefana koji je razgledavao sobu.
-I sta kazes?-okrenula sam se jednom oko sebe.
-Nemam rijeci stvarno. Izgledas presavrseno. E vidi, slazemo se.
-Znam. Zato sam to i obukla.
-Zasto ne obuces suknjicu ili haljinicu?
-Jok. Ja to ne nosim.
-U redu mozemo krenuti.
Zakljucala sam stan te smo krenuli setati. On je opet ruku stavio na moje rame. Isli smo prema Kalemegdanu. Kada smo stigli, naisli smo na prodavnicu gdje se prodaje sladoled.
-Hoces sladoled?-Stefan je pitao iduci prema slasticarnici.
-Moze jedan od cokolade.-klimnuo je glavom te prisao prodavacici.
-Dobar dan. Dacete nam dva sladoleda od cokolade.-uzeli smo i sjeli na klupu da pojedemo.
-E mogli smo igrati pet pitanja. Ti prvi mene pitaj.
-U redu. Kada ti je rodjendan?
-7 jula. Tebi?
-13 oktobra. Omiljena pjesma?
-Lexington bend-Potrazi me. Omiljeno jelo?
-Pica. Omiljeni glumac?
-Alex Gonzalez. Sa koliko si cura spavao?-malo je zasutio i napravio facu kao da razmislja.
-Pa, hoces li odgovoriti?
-Cekaj, brojim. Haha, zajebajem se, ne znam. Uglavnom puno ih je. Kolio si momaka imala d sada?-ne zelim mu reci da nisam imala nikoga.
-Jednog ali nije dugo trajalo.-slagala sam.-da li si bio zaljubljen u neku curu iz skole?
-Jesam prije ali me ona razocarala. Zbog nje sam i pistao ovakav. Mislim ovo za cure. Jer sve su iste. Cast izuzetcima. A sada moje pitanje. Jesi li nevina?-molim? Kako se usudjuje to pitati?
-****....
Sta mislite da je Viktoria odgovorila?
Uzivajte u nastavku. Meni je zao sto nastavke postavljam kasno, ali ne mogu prije. Votajte, komentarisite.
ESTÁS LEYENDO
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?