Imi dau bluza jos si ma duc spre pat cand dintr-o data primesc un mesaj. Probabil e de la mama sau de la oricine altcineva inafara de Vlad. Ma intind dupa telefon si vad ca mesajul e cel asteptat de cateva ore.
- Pisi , scuze ca nu te-am sunat mai devreme dar am avut putina treaba cu tata si nu am putut. Ce zici? Ne vedem la 16:30 in fata la Mall?
Nici nu termin de citit tot mesajul ca deja eram imbracata inapoi si ies pe usa. In timp ce ma indrept spre statie ii raspund la mesaj spunandu-i ca voi fi acolo. Ceasul este 16:18 si autobuzul vrea sa ma enerveze maxim. Se misca mai incet decat o babuta cu artroza , cred..
Cand intru in Mall ceasul este 16:29 si aleg sa ma asez pe o canapea pentru a-mi sterge ochelarii. Ma suna si Vlad.
- Ai ajuns , pisi?
- Da.. sunt in fata la Bershka pe o canapea.
- Ok. Stai acolo ca vin acum.
Imi pun ochelarii si ma ridic indreptandu-ma spre el. Avea acelasi mers dragut si acelasi zambet ca de obicei cand ma vede. Adica asa vreau sa cred. Ca il are doar pentru ca ma vede pe mine. Sht..
- Scuze din nou ca am intarziat asa mult..
- Nu-i nimic, stai calm.
Nu e ca si cum intrasem in panica si mai aveam putin si te blestemam pentru ca m-ai lasat balta.. Nu, nu..
- Ce film vrei sa vezi?
- Nu stiu.. alegem acolo?
- Ok.
Avem de ales intre doua filme de actiune .. mie imi sare in ochi Triple 9 , iar el este de acord cu mine.
- Luam popcorn mare si mancam amandoi din el sau vrei sa-ti iau tie unul extra mare? Poate vrei sa te mai ingrasi.
- Nu , mersi. Mancam amandoi.
E romantic sa mancam amandoi din acelasi popcorn la un film de actiune? Sa zicem .
Intram in sala 6 si vedem ca suntem singurii.
- Daca ar fi asa tot filmul. Doar noi.
Rosesc si ma uit in alta directie.
In timpul filmului nu am vrut deloc popcorn , iar pe Vlad nu l-a deranjat prea tare pentru ca a rontait incontinuu. La un moment dat se opreste si se aproprie atat de tare de mine incat ii simt respiratia pe obraj.
- Intelegi ceva din filmul asta?
- Nu..
- Nici eu. Proasta alegere.
Dupa conversatia asta micuta nu ma pot concentra la altceva decat la felul in care respira. Este asa aproape incat ii aud respiratia si asta ma calmeaza. Fara sa imi dau seama de trecerea timpului filmul este terminat.
Asteptam sa plece toata lumea apoi, in final , ne ridicam si noi.
- Pff ce bine ca s-a terminat. Nu am inteles nimic. Daca stiam.. sper ca nu ti-am stricat seara.
Ma intorc brusc cu privirea la el.
- Nu, nu. Stai calm. Nu prea conta la ce film ne uitam daca..
Ma opresc pentru ca nu vreau sa spun prea multe si ma indrept spre baie.
In timp ce ma spalam pe maini incep sa zambesc , iar tipa de langa mine se uita cam ciudat la mine. Ce? N-ai mai vazut oameni indragostiti? Ciudato.
- Vii pana afara sa fumez si eu o tigara? Daca vrei..
- Da, mergem.
Afara s-a intunecat si imi place cum i se vad ochii.. Sunt si mai atragatori pe intuneric.
- Hei.. Alina?
Ops..
- Scuza-ma, ce?
Incepe sa rada. Cred ca eram atat de concentrata la ochii lui incat nu l-am auzit vorbind.
- Am intrebat de unde iei autobuzul dar tu se pare ca te gandeai in alta parte.
- Nu mai rade. o spun incercand sa ma abtin sa nu rad nici eu. De langa autogara.
- Termin tigara si te conduc. Dar..
- Ce?
- La ce te gandeai?
- Nimic important.
- Daca nici nu ai auzit acest baiat frumos si fara prietena vorbind inseamna ca era ceva destul de interesant. Dar , ma rog. Imi vei zice tu in alta zi.
Deci vom mai iesi?
Drumul nostru de la mall pana la autogara este destul de tacut. Unele mici discutii mai intrerupeau tensiunea dintre noi. Gandul meu era plin de intrebari. Zi-i ceva. De ce nu vorbesti? Ce l-as tine de mana.. Oare cum saruta? Ma saruta in seara asta? Nu.. e prea devreme. Este?
- In cat timp vine autobuzul?
Sunt nevoita sa revin cu picioarele pe pamant si sa incep o discutie mai serioasa cu el si continua.
- Cam in jumatate de ora. Daca trebuie sa pleci e ok.
- Sa plec? Si sa te las aici singura? De ce e asa intunerici? Aici vii mereu? Nu se ia nimeni de tine? Ar trebui sa ai grija..
Se opreste brusc si se uita in alta directie. Cu ajutorul luminilor mici din jur reusesc sa observ putina roseata in obrajii lui. Este asa dragut cand e ingrijorat..
- Mersi ca stai cu mine. Si ca sa-ti raspund la intrebari.. de obicei nu sunt prin statie la ore tarzii, aici vin mereu si momentan nu s-a luat nimeni de mine.
- Nu-mi place ideea ca vii singura aici.
Sincer, intotdeauna mi-a fost teama sa fiu singura in locul asta dar nu aveam cum sa merg pe jos acasa.. Si faptul ca lui ii pasa ma face sa zambesc .
Incepem sa dezvoltam discutia. De cateva minute radem incontinuu. Chiar este amuzant si iti schimba starea de spirit foarte usor. Sau poate cred asta doar pentru ca simt ceva pentru el? Eh.. macar acum stiu ca simt ceva. Suntem nevoiti sa incheiem deoarece vedem autobuzul cum se aproprie.
- Inainte sa pleci as vrea sa stii ca mi se pare ca esti o fata puternica, esti draguta.. si imi placi. Adica chiar imi placi.
Ochii ii sclipesc mai tare acum.
-Si.. as vrea sa imi spui si tu ce parere ai despre mine dupa seara asta si daca as avea sanse cu tine.
Isi pune mainile in buzunarele de la spate si se leagana ca un copilas care asteapta acadeaua de la mamica lui. Ii dau un zambet larg si sincer.
- Ador baietii care ma fac sa rad, iar tu m-ai facut sa rad foarte mult . Si nu esti ingamfat asa cum dai impresia. Imi place felul tau de a gandi. >si imi mai zic cateva tampenii fara sa imi dau seama< .
Autobuzul opreste in statie, iar Vlad vine si ma imbratiseaza. Ok.. deci sarutul nu e pentru seara asta? Ok.. ok.
- Ai sanse.
Ne uitam unul la altul pentru cateva secunde apoi ne luam la revedere. Urc in autobuz, ma izbesc pe un scaun, il privesc de pe geam si zambesc ca o idioata. Merge foarte calm ,ca de obicei, cu o tigara in mana si vorbind la telefon. Tocmai m-am indragostit brusc, tare si imi e teama sa nu-mi para rau.
Ajunsa acasa mama ma pune sa ii povestesc. In timpul mesei zambesc, iar ea a spus ca se vede de la o posta ca baiatul asta mi-a pus capac.
Ii trimit un mesaj multumindu-i pentru seara apoi incepem sa ne trimitem reciproc poze pe Snapchat. Nici prin cap nu-mi trecea ca avea sa se intample asta intre mine si el. Mai ales ca eu il credeam un ingamfat rasfatat inainte. Chiar ar trebui sa folosim mai mult proverbul "Nu judeca o carte dupa coperta" .
Ne spunem 'noapte buna' si ma bag la somn. Dimineata trebuie sa plec cu mama la tara. Daca nu mergeam la tara ma intalneam cu Vlad dar , din pacate, a trebuit sa il refuz. Oricum nu s-a suparat.
Cam atat si cu partea asta. Nu uitati sa votatati povestea daca v-a placut. Va pup :* !
CITEȘTI
Adolescența
RomanceSe spune despre adolescenta ca este cea mai frumoasa etapa a vietii .. posibil doar din cauza ca suntem tineri cu putine responsabilitati. Dar multi uita de primele dureri, primele certuri si primele crize de identitate. Povestea asta este despre Al...