Następnego dnia było grubo po 12. Wszyscy mieszkańcy krążyli po całym Paryżu z wyjątkiem Biedronki i Czarnego Kota. Biedronka obudziwszy się zauważyła śpiącego kota ale tym razem nie na jej kolanach, najwyraźniej zrozumiał, że jej się to nie spodoba.
-Ach, Kocie! Ty śpiochu.- Odparła żałośnie mając nadzieję, że go tym zbudzi. "Hm..chyba muszę iść w trudniejsze metody" Podeszła do niego niepewnie. "Głupio mi go budzić, no ale... hm..." Biedronka zaczęła go szturchać po ramieniu.
-Co? Gdzie? Jeszcze 5 minut... Zaraz, zaraz już dzień?!- Spytał zdezorientowanie.
-Cóż, łatwo poszło. Kocie ruszmy się stąd zanim zaczniemy przykuwać czyjąś uwagę.
Czarny Kot zerwał się na równe nogi i ruszył za Biedronką.
-Biedronko, i jak ci się spało? -Spytał, mając nadzieję na zaczęcie jakiejkolwiek rozmowy.
-Wiesz... dobrze potem mnie obudziłeś a potem-
-W jaki sposób?- Zapytał nie mając pojęcia o co jej chodzi.
-Kocie, nie mówiłeś, że masz koszmary...- Odpowiedziała z uśmiechem na ustach.
-A ty skąd wiesz?!- Jego oczy zmieniły się w 5 złoty.
-Mogłeś ostrzec, ale to nie czas na taką rozmowę a teraz rusz te swoje 4 łapy- Zachichotała.
Oboje zeskoczyli na ziemie, może jest ktoś w potrzebie.
Zachowanie mieszkańców było dość... dziwne. Wszyscy spoglądali na telefony, okolice jakby czegoś poszukiwali..."Hm.. dziwne wszyscy mieszkańcy są zaskoczenie a może jednak wystraszeni" Ich zachowanie wzbudzało ciekawość Biedronki.
-Kocie, czy to nie jest podejrzane?- Spytała spoglądając na wszystkich mieszkańców.
-Biedronko! Czarny Kocie! Potrzebujemy was!- Zza budynku wyłonił się funkcjonariusz.
-Co się stało, panie...?
-Nieważne! Syn sławnego projektanta Gabriela Agresta zaginął! Cały Paryż jest zaniepokojony!
- "Adrien" Jak możemy pomóc?- Spytała
Czarny Kot stanął jak wryty...
-A... co...yhm... Kiedy...Kiedy zniknął- yy... znaczy zaginął?!- Zaskoczenie zapytał.
-Ym... A tak! Gabriel Agreste zgłosił zaginięcie dziś rano, od tej pory w całym Paryżu panuje zaistniała atmosfera, po za tym zaginęła również uczennica z jego klasy.
CZYTASZ
[ PORZUCONA ] Miraculum Biedronka i Czarny Kot Najpotężniejsza z Akum
Hayran KurguKażdy dzień jest taki sam ale różni go kilka szczegółów, raz wydarzy się coś innego a kolejnego dnia coś przykrego lub wesołego. Każdego dnia Marinette przemienia się w Biedronkę i ratuje świat z Czarnym Kotem, odrzuca jego zaloty i żarty ale w głęb...