-Madammé, acum 5 ani când am venit la dumneavoastră, ce mi-ati prezis s-a adeverit! Asa ca am adus și pe prietena mea Vanessa. Este ea mai arțăgoasă și sie crede regina lumii, dar este o fata de treaba.ii spune Miri vrăjitoarei în timp ce o ținea de mana.
-Vanessa, am uitat sa-ti spun ceva! Tu te crezi regina lumii, dar doar lumea ochilor rosii va fii a ta. Va trebui sa muncești mult ca sa obții controlul întregii lumi. Dar o sa fie persoane cre te vor ajuta! Ai un potențial imens! Acum puteți pleca.nu știu dacă sa cred ce spune sau nu, dar sunt curioasa de viitor ca sa pot vedea dacă a avut dreptate.
-Doamna, sa va dau banii. Cat este nota? Plecam fara sa plătim.
-Vanessa, Miriam, nu o sa plătiți nimic. Stiu ca o sa mai treceți pe aici.
-Ar trebui sa ai dreptate ca ne intoarcem. Și eu încă nu cred pe deplin în puterile tale,pana nu mi se dovedește ca sunt adevărate.
-Van, cand o sa vii din nou aici o sa iti dorești sa nu se fi adeverit. Și ție Ti-ar placea ca oamenii sa iti spună ca esti un om normal și ca nu ai nici o putere? Ca nu faci parte din rasa ochilor rosiatici?.
-Desigur ca nu mi-ar plăcea. Imi subestimează puterile. Și înțeleg unde doriți sa ajungeți. Dar as dori și eu sa îmi înțelegeți îndoiala
-Foarte bine. Ști, esti o fata foarte îndrăzneață, seducătoare, care vrea putere. Dar iti mai spun o data: ai grija cum folosești toate aceste talente și pe cine! Deoarece s-ar putea sa se intample opusul a ce vrei tu. Iar dacă o sa fii regina nu va fii prea bine pentru tine ca poporul tău sa fie împotriva ta. Ai grija!
-Cu tot respectul doamnă, dar mir nu imi mai spuneți nimic? Iar la mine ati spus foarte puțin.spune Miriam revoltata.
-Domisoara, tu nu ești în prea mare pericol, dar ea este! Dacă nu are grija ce face. Si daca tot vrei lucruri in plus, când o sa aibă nevoie de tine, sa îi fi alături. Sa nu o lasi singura.
După toată vizita la ghicitoarea aceea, gândurile mele umbla prin creier și tot încearcă sa dea de cap problemei care se va intampla: "O sa aflii o poveste ce sa va lăsa imprimata în creierul tău deoarece autorul povestii nu a dat nume personajelor","va trebui sa faci la o alegere complicata intre 2 suflete." Dar ce suflete, ce poveste. Totul este ciudat, pana și felul ei de ami spune vampir a fost ciudat, ochi rosiatici. Dar ar trebui sa las asta pe mai târziu. Și cum a spus ea, totul o sa se intample foarte curând.
Ma ridic din pat, încercând sa nu o trezesc pe Miriam care a adormit la mine în pat. Imi iau papuceii negri și cobor sa îmi iau un pahar cu apa. Iau paharul, torn apa în el și gândul ca nu m-a sunat David îmi sageta creierul. Ajunsesem pe la 4 acasă și am stat la un film pana la 7, am mai stat de vorba și pe la 10 am adormit amandoua. Bine ca imi lăsasem telefonul în sufragerie. I-au telefonul si ma uit în căutarea apelului pierdut din partea lui David, dar nici urma de el, așa ca hotărăsc sa îl sun. El când spune ca face ceva chiar face. Este ora 2 dimineata, dar nu îmi pasa dacă doarme. Stiu ca niciodată nu o sa se supere pe mine. Oricum, el știe sa adoarmă imediat.
Caut ultimul apel de la el și îl sun. Imi dau seama ca telefonul suna, dar nici urma de răspuns. Il las sa sune, iar acea voce enervanta de femeie apare:
-Ne pare rău, persoana contactată nu poate fii contactată, va rugam reveniți. Bip, bip, bip.
-O sa revin la ma-ta! Calmeaza-te Vanessa, doar nu răspunde.
Inchid apelul si ma uit la notificări, nici un mesaj,nimic. Ce face? Nici nu stau mult ca simt telefonul vibrând, iar pe ecran apărând David.
-Alo? Ce faci pisoiaș?
-Iubitule, ai spus ca mă suni mai pe seara, dar nu ai mai facut-o.spun eu dezamagita.
-Da pisoi pentru ca am avut mult de lucru cu mama și tata. Dar cum a fost azi? Incearca el sa schimbe subiectul.
-A fost distractiv, am fost și la o ghicitoare pentru ca Miriam, ne-am uitat la un film și am mai stat de vorba, iar pe la 10 am adormit amandoua, si m-am trezit acum 10 minute ca sa beau apa și am văzut ca nu m-ai sunat și am zis sa te sun eu pe tine.
-O zi încărcată aparent. Eu m-am plictisit stand după ei și fără sa vorbesc cu tine. Și saptamana viitoare o sa am ceva pentru tine.si ghicitoarea a avut putina dreptate.
-Și când vii?
-Cred ca venim peste 3 zile. Tata are treaba in LA deci cred ca o sa mai stăm pe aici și mă gândesc și caut ceva frumos pentru tine. Sa strălucești ca un diamant.
-Stii, nu am nevoie de nimic care sa mă facă sa strălucesc deoarece sunt un diamant. Dar cred ca niște cercei cu diamante micuțe nu ar strica... stii ca mie îmi plac lucrurile frumoase.
-Da iubito stiu. Tu eat soarele si luna pe pământul ăsta. Iar pentru mine ești zeita are mă îmi da viață de fiecare data când mă simt inutil. Și știu ca ție îți plac banii și puterea, iar eu o sa fac orice ca sa te fac fericita.
-Uneori ma faci sa plang, doar spunând niște cuvinte.spun în timp ce lacrimile sărate și enervante îmi inunda ochii.
-Nu uita ca tu ești o bruta, rea și fără suflet, care nu plânge.stiu ca ăsta suna răutăcios, eu l-am pus sa îmi spună lucrurile astea. Eu trebuie sa nu plâng deoarece tot din mine ar trebui sa fie rau și înghețat fara inima.
-Da. Ai dreptate. Ok. Te las sa dormi. Abea astept sa vii acasă.
-Si eu regina mea! Deja imi imaginez ce fata o sa faci când o sa imi vezi surpriza.spune cu o urma de amuzament.
-Și eu. Ok iubire. Te pup.
-Și eu pisoiaș!și cu ăsta inchid telefonul.
Eu sunt tipa aia care închide repede, iar el știe asta. Si stiu ca modul în care vorbesc cu el pare ca îl iubesc, dar în realitate nu este așa. Am incercat dar nu o pot face. Imi este imposibil! Si chiar vreau sa văd surpriza aia. Spal paharul si urc înapoi în camera mea. Miriam dormea in aceiasi poziție care o avea înainte ca eu sa mă trezesc. Ma un usor in pat, fără papuci desigur, și somnul mă fura rapid.
CITEȘTI
Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~
FanfictionVanessa Besstelon, pare o fata normala, dar ea priveste oamenii cu ochii intunericului. Harry Styles un bad boy obisnuit, cu toata lumea la picioare...pana o inalneste pe...ea. Pe parcurs se ivesc multe surprize. "-Harry, vreau sa te rog ceva. -Ori...