-nefesss
-efendim
-hadi cikıyoruz.
-tamamm
Yarim saat sonra mekandaydik. Oradaki şarkıcılık işini halletmistik.
-hoşgeldiniz
-hosbulduk
-isimlerinizi alabilirmiyim.
-nefes ve sinem zaten bi sarkiciyiz yani randevu var.
-buyrun geçebilirsiniz.
20 dakika sonra şarkıcılar yani biz piste çıktık biz pistteyken en büyük mafya babasi bir konuşma yaptı.
-benim değerli elemanlarım bugüne kadar hep benim emirlerimde calistiniz ve benim bir dediğimi iki etmediniz. Bu bana yaptığınız iyiliklere karşın sizlere bir eğlence ve teşekkür gecesi hazirladim . suan da burada benim soyumdan 100 eleman var yani hepiniz varsiniz. İnşallah eglenirsiniz.
Seyirciler : bravo bravo tebriklerrrr.....
-şimdi sözü güzel sarkicilarimiza birakiyorum.
-öncelikle merhabalar. Bugün bizim sayemizde eglenirsiniz insallah.
-bravooooo
************************
Aradan 3 saat geçmişti saat 12. 30 du millet iyice kafayi dağıtmıştı kimse birbirini görmez olmuştu o arada bilgisayardan bir parça açıp indik sinem ile. Eğer bu işlem iyi giderse hepsi ölürdü. Ve bizden intikam alacak bir insan dahi kalmazdi.
-sinem rüya için
-rüya için.
Bombayı bir kenaea bıraktık. Ve dışarı koşmaya başladık . bize nereye dediklerinden biraz dinlenicez dedik. Yani kimse. Bir şey farketmezdi. Oradan 2 km uzaklastiktan sonra düğmeye bastik veeee.......
Bammmmmmmm. Deli gibi bir ses geldi uzak olmamiza rağmen kulaklarımız açımisti.
-çak bebeğim rüya için hallettik be
-canım biz bugüne kadar.neyi halletmedik ki ?
-aynen.
*****************************
Mert den :
Onu evine bırakali 3 gün olmustu. Onu hiç birakmak istemesem bile artik sinem ile kalacaklarını soyleyince biraktim. Ama hiç konuşmadık ben hep sineme yazidm iyi olduklarını söyledi. Ben nefesi aramiyordum kendini toparlanmasını bekledim biraz. Ama biraz daha geçsin onlara gidecektim.
Gece saat 4. 25 idi.
-sinem nerdesinjz ne yapıyorsunuz iyisiniz dimi nefes nasil? Uzun zamandir nefesi gormedim yarın öğlen size gelicem.
13.00
Nefeslere gidiyordum kapıyı çaldım.
Nefes :
- aaaaa mertttt diyip boynuma atladı.
Onu çok ozlemistim belliki oda beni.-seni çok özledim mert hiç konusamadik bile.
-biraz kendini toparla istedim yoksa seni umursamadimdan falan değil. Yoksa bende seni çok özledim.
-iyiki geldin bana çok iyi geliyosun dedi.
-sen çok ama çok iyi gorunuyorsun birtanem çok güzel toplamissin kendink.
-aaa ben önceden güzel degilmiydim???
-benim melegim her zaman güzeldir.
-canımmmm.
-ben bir karar veridm mert. Daha doğrusu sinem ile biz iki gun önce biz artık kendimizi toplamaya karar verdik ve oylede yaptik. Yani rüya bizi bizi böyle görse cidden çok üzülürdü diye düşündük rüya için güçlü kalicaz.
-bitanem benim en güzeli ni yaptiniz ikinizede iyi gelecektir hem rüya cidden sizii böyle görse üzülürdü
Dedim ve anlindan öptüm.
-mert dusunuyorumda ne tesadüf ve değişik ama çok güzel bir tanışma şeklimiz var.
-çok mutluyum ben o güzel günu günleri yaşadığım için..
-bende ama canım azmin işi ne olcak?
-ne yani sen hala benimle azmin icin mi birliktesin?
-meeerrt o neemek şimdi sakın bir daha öyle konuşma. Ben seni çok sevdiğim için burdayım seninleyim. Ama azminle olanları bildiğin için onu hem ben sinir ederim hemde sen diye düşündüm ama sen kendin bilirsin.-tamam nefes benim işlerim var ben giidyim görüşürüz
-meeeerrrrttt !!!!!!!
Onu dinlemeden. Arabaya bindim ona kırılmıştım cidden üzüldüm beni sevmediginden yapmadığını biliyorum o beni seviyo belli ama kırıcı oldh bazi dediklerk kendink toplamasi benim hoşuma gitmişti. Yanlız madem biz beraberiz ne azmin nede başkasını kiskandirmaya gerek yoktu .
Sinemden:
Marketten geliyordum nefese baktığımda deli gibi ağlıyordu.
-nefessss !!!!!
-neyin var senin ne oldu ?
Olanları başından sonuna kadar anlattı. Cidden mert için çok üzülmüş aslında bir hatasi yok ama elbet karşı taraf yank mert kırılmış olabilir.
-ah nefesim benjm ya üzülme tatlım. Merak etme barisirsiniz. Elbet anlar aslinda senin onu kırmak istemediğini.
-inşallah öyle olur ama ben çok sulugoz olmaya başladım kizim yaaa
-olur böyle seyler yasadiklarimiz kolay değil hem bende artik sulu gözlüyum tek sen değil.
Arkadaslar normalde çok kısa oluyordu bölümler. Ama artık daha uzun olcaka bu bölümde olduğu gibi. Vote atmayi ve yorumlari atmayı unutmayin lütfen
############