Biz doktordan derman beklerken bir zamanlar Fuzuli , Allah deyip aralarına bir doktor dahi girmesin istemiş.
Biz aşkı beşerde ararken Mecnun beşer aşkta Allah bulmuş.Biz aşkı bu dünyada ararken bir zamanlar Muhammed (sav) O'nun aslında bize şah damarımızdan daha yakın olduğunu söylemiş.
Ben fazla kelam bilmem. Bu dünyada hayat denilen şeyin nefsimiz olduğunu öğrendiğimizde kim bilir belki birçok şey için geç olabilir. Ama bir şey biliyorsam o da Allah yolunda adım atanların O'nun yolunda imandaymış gibi olduklarıdır. Ben buna inandım. Ve yine inandım ki aslolan adım atmakmış. Atıpta pişman olmamakmış.
Fuzuli aşkı anlatırken eğer ölürsem toprağımdan testi yapın ve ona su verin en azından toprağıma deysin diyor ya ben onda en çok bunu sevdim. O'na giden yola bile aşık oluşunu sevdim. Aşkı basitleştirenler utansın dedim. Dedim ama kimse duymadı.
Aşk bu kadar basit değildir. Aşk adı olsun diye anılan her önüne gelene söyleyerek artık ağızda yuva yapan bir şey değildir. Aşk özeldir. Aşk güzeldir. Seni O'na ulaştıranı sevmek ve O'ndan gelene razı olmaktır.
Sevin arkadaşlar sırf bir şey yaşadınız diye bu dünyaya küfretmeyin. Unutmayın burası bir istasyon ve bizi alacak ölüm treni bir gün ansızın. Bir bakmışsınız karşınızda O ! Ya size derse sen benden gelene razı değil miydin diye ?
Razı olmak mesele degil arkadaşlar . Asıl mesele sevgiliden gelene razı olmaktır. O zaman adı AŞK olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalin Bir Adım Ötesinde
SpiritualBu bir hikaye değil. Bu benim söylemek isteyipte söyleyemediklerim. İçimde yanıp tutuşanlar. İyi okumalar ;)