Tanečníci!!

169 12 3
                                    

"Lidi už to začíná!!" přiběhly k nám Zuzka s D'.

Plné studio tanečníků a choreografů kteří se na tom podílely sledovaly plazmovou televizi kde začínaly zprávy o  všem co se děje ve světě.

'Dobré odpoledne.Dnes se budeme věnovat věci která se stala před třemi dny v Los Angeles.........'

Luke pov

"Jak ale jako odjely?Tak nám to sakra řekněte kam!" křičel jsem po celém domě.

"Nechtějí aby jsme vám to řekly.Ublížily jste jim a ony chtějí začít od znova, ale bez vás" zakřičela na nás všechny teta Jeany.

"Prosím tě mami !" vstal Calum.

"Ne Calume, samy si za to můžete. Nechte je být nechtějí vás vidět, čím víc je budete otravovat tím víc jim budete ničit životy" všichni odešli a zůstaly jsme tam sedět jen já, Cal, Ash a Mikey (Michael).

"Asi mají pravdu, my si za to můžeme samy"  prohrábl si Ash vlasy.

Calum vstal a jen tak zapnul televizi asi aby uvolnil to napětí mezi námi.Byli tam zprávy co se děje ve světě.

  'Dobré odpoledne.Dnes se budeme věnovat věci která se stala před třemi dny v Los Angeles.Skupiny tanečníků a choreografů z celého Los Angeles se sešli a přerušily slavnostní oslavu u mola.

'Všechno natáčeli kamery .Všichni dohromady se nazývají "MOB". Mezi nimi nechybí nejznámější choreografové v celém L.A. jako je Chris Copper, John Smith , Kendal Wale , Sandra Wale, Lory Steal a také nováček který se mezi ně probojoval a dostal se s nimi na první místo Kim Hood. Všichni dohromady vymyslely jak ukázat světu co všichni dohromady dokážou. A taky to nebylo naposledy co se projevily.Včera se u pláže objevily znovu a jako vždy nás všechny ohromily.

'Jejich tance jsou propojeny a všichni se od nich chtějí učit.A ještě jsme obdržely správu že tam je pár milostných párů.Jak už všichni ví jsou mezi nimi John Smith a Sandra Wale, ale také se k nim prý přidal další románek Chris Copper a Kim Hood, a naše kamery natočili také Kendla Wale jak se líbá s kamarátkou Kim Hood Dagmar nebo jak jí nazývají všichni Dydy Clifford . A asi to není poslední milostný vztah ze světa MOB ve kterém se objevily i Sean Harris a Zuzana Irwin.To je pro zatím vše ze světa the MOB'.

"To si děláš prdel!" naštval jsem se .

"Už to tak asi bude" prohlásil Michael.

"Vždyť ony nás podvedly!" zařval jsem.

"Ne Lukasi!My jsme podvedly je!" zařval na mě Cal.

Sedl jsem si zpět a chytil se za hlavu."Co jsme to jen udělaly" zašeptal jsem.

Kim pov

"Jo byli jsme dobří" zařvaly jsme.

"A od kdy vy spolu chodíte?" podíval se chris na naše milostné páry, tedy Kendla a D' a také Seana a Zuzku.

Všichni se jen usmály a pokrčili rameny.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat