Durağa gittim ve otobüsü beklemeye başladım. Bu arada otobüse binmemin tek sebebi gideceğim okul bir devlet lisesi babamın işlemlerinde bir sorun çıktığı için şimdilik devlet lisesine gidecektim. Ve babam oraya şoförle gitmenin çok garip olacağını söyledi. O yüzden bu müddet otobüsle gidecektim.Durağa gittim ve en fazla 5 dk sonra otobüs geldi. Otobüste koltukların hepsi doluydu. Ve ayakta bir tek ben vardım. Arkaya doğru doğru ilerleyerek tekli koltukta oturan bir erkeğin basında beklemeye başladım. Erkek kapişonunu takmışti yüzü pek gozukmuyordu bir tek sapkasindan siyah ipek görünümlü saçları gözüküyordu. Saçlarıyla oynamak istedim sonra da saçmalama Elçin dedim kendi kendime. Otobüse yaşlı bir teyze binince o çocuk teyzeye yer verdi. O teyzeye yer verdikten sonra yanımda durmaya başladı. Çocuğun yüzünü deli gibi merak ediyordum. Acaba nasıldı yüzü? Ben bunları düşünürken otobüs şoförü ani bir fren yapınca Reflex olarak yanımdaki çocuğun boynundan sıkıca tutundum. Çocuk ta çok Cool bir şekilde otobüsteki demirlerden tutmuyormus ben çocuğun boynundan tutunca ikimizde yere kapaklandik. "Oha oğlum ya seni neyle besliyolar?"dedim bi hışımla üzerime düşünce adeta kemiklerin kırıldı bu ne ağırlıklı ya. Çocuk aynı benim gibi bir hışımla "sende benim boynuma sarilmaya dünden hazirmişsin zaten"dedi alaycı bir üslupla sonra da ayağı kalktı. Bende kalktım "Sen ne diyorsun be gerizekalı" dedim ve aninda diz kapağına tekmeyi geçirdim. Ve önümde diz çöktü. O AN ensesinden tuttum ve Özür dile gerizekalı dedim. Ama o hiç oralı bile olmayıp bir anda ayağı kalkıp benim bilegimi sırtıma getirdi ve kulağıma nefesini üfleyerek "Ben kimseden özür dilemem küçük hanımefendi " dedi. Otobüsteki teyzeler,amcalar "tititi"diyerek ten bizi kinadilar çok ta umrumdaydi zaten bu otobüse bir süreliğine binecektim Allah a şükür..
Sinirle ineceğim duraktan önceki durakta indim o çocuğa daha fazla tahammül edemezdim. Ben bunları düşünürken kulakliklarimi taktım ve yürümeye başladım o An yanımdan hızla geçen spor araba yerdeki şu bitikintisinin hepsini üzerime siçratti. Daha okula girmeden başıma gelen şeylere bak ya. Ama ben o arabanın plakasini aldım ve ardından hunharca küfür ettim. Arabadakine saydira saydira sonunda okula geldim. Babama da kızdım zaten yeterince paramız var al Bana bir araba bende bu yollarda rezil olmayayım.****Emir Berke nin ağzindan****
Sabah sabah nerden de çıktı bu sakar kız karşıma. Ah baba ah bundan 2 gün önce benim spor arabamla yarış yapıyorduk arkadaslarla arabayı duvara tooslayinca babam arabayı elimden aldı ve benim okula-yeni okuluma-otobusle gitmemi söyledi. Babamın üzerine çok gitmedim annem babamla konudur benim için babamla konuşurdu. Okula doğru yürürken telefonum çaldı arayan kardeşim gibi olan arkadaşım Emre ydiEfendim Emre dedim
Berke sana bir haberim var
Noldu lan dedim
Senin okula geldim
Sıktır lan dedim şaka yapıyordur bu piç
Valla lan
Nasıl oğlum Metin amca nasıl izin verdi? Dedim çünkü babası devlet lisesine izin vermezdi.
Yalvarmaktan oldum oğlum sırf senin için yoksa başka nedeni yok yani
Tamam kapat okulda görüşürüz dedim. Emre yle daha iyi takıliriz ya dövüş kız falan.....
**********
Otobüsten indikten 2 dk sonra okulun kapısının onundeydim ve orda siyah arabasının ön tarafına yaşlanmış gözlükleri takmış ve telefonla uğraşıyordu şimdiden kızların dibi düşmüştü Emre ye. O an beni gördü ve yanıma gelmeye başladı erkekçe selamlaştik . Hoşgeldin kardeşim .Hoşbuldum kardeşim dedi. Emre benim kardeşim olan Ayaz dan daha iyi. O an Emre " demek yeni mekanimiz burası ha kardeşim dedi" ve yaramazca siritti. Allah bilir aklindan neler geçiriyordu. Piç dedim. Sonra bize doğru sinirle gelen bir kız gördüm üstü başı çamur içindeydi ve galiba bunu Emre yapmıştı çünkü hemen arkama saklandı. Ve bu kız otobüsteki kızdı. Ve suan çok sinirliydi.Sevgili okurlarım sizden bol yorum ve vote bekliyorum.
Hikayenin akışı nasıl gidiyor bu arada?
Gelecek bölümde görüşmek üzere.
Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Kiz
Teen FictionHah sen zengin kızı senin gibilerini ben çok gördüm. Para para para herşey bu yani!!?! Bekle de ben sana anlatayım parasız yaşamayı....