Pohled Marinett-
Celou noc jsem nespal a a přemýšlela o mě o Adrienovy/Chatovy a o Nathenielovy/Foxovy,,Co s tím Tikky?"Zeptala jsem se zoufale.
,,Mari koho máš ráda?"zeptala se a já ji řekla
,,Oba dva"řekla jsem a čekala co z ní vyleze.
,,A koho miluješ?"Zeptala se a já jsem se zamyslela Nat k němu něco cítím ale láska?a Adrien?Toho miluji od prvního pohledu.Já ho milují.,,Adriena"Řekla jsem pevně a tikky se zasmála.
,,Tak vydíš",,zítra jim to řeknu.Chudák Nat já mu nechci lámat city."
,,neboj Mari on to pochopí.Po 2 hodinách-
Tuk ..tuk...
Někdo klepe na okno a je tam....Chat.
Pustím ho dovnitř.
,,Ahoj princezno"Řekne a usměje se.,,Ahoj copak bys chtěl Chate?"zeptám se podezrívavě.,, No víš Mari já bych ti chtěl něco říct"řekne a hlas se mu klepe.
,,chci ti říct mou totožnost"Řekne nakonec a já se usměji.,,Já a a jsem ..."
Dala jsem mu prst na ústa a dlouze řekla Šššš.
,,Já vím kdo jsi"šeptnu a on se tváří překvapeně.,,Jak to víš?"Zeptá se ,,Nejsem slepá Adriene"Řeknu a on se usměje a já ho obějmu,,A já jsem Ladybug"Řeknu a přeměním se ,,Tikky tečky"
,,My lady já tě miluju"
,,Já tebe taky můj princi",,Takže mezi tebou a Natem nic není?"zeptá se a já na něj pohlední asi takto --
,,Ne není,co jsi si myslel?"
,,Je sice hodnej a milej a taky citlivý,ale ty jsi můj princ a já tvá Lady"A zase jsme se políbili.
Ve škole-
,,Eh Natě můžu s tebou mluvit?"Zeptala jsem se opatrně.,,Jistě My Beautiful"Řekl a usmál se.
,,No Nate já ...ty...to nejde."
Řeknu a trochu se skrčím.Kouknu na něj a ten pohled mě děsí,,Kdo to je?"Zeptá se potom.,,Kdo je co?",,Do koho jsi se zabouchla,no budu hádat je to Chat nenene je to Adrien no?"Řekne a já sklopím zrak.
,,Já to věděl a bude za to pikat"Řekl a já se bála aby ho neposedl akuma.
Zazvonilo a já si sedla na místo.Nat nepřišel na hodinu.Ani další
Ani další.
A já se o něj začala strachovat.
Pak se ale ozvala rána jako hrom.
ESTÁS LEYENDO
Touha (dokončeno)
FanficCo se stane když při dalším útoku na Paříž Adrien uvidí potajmu kdo je jeho Lady? Bude se ji snažit získat i poté jako Adrien?Ale co když se v Paříži oběví nový "hrdina"?A co když se do něj beruška zabouchne?Rivalita potom mezi Kocourem a Tajemným...