*Pelin'in ağzından*
Sabah alarm'ın sesi ile uyandım.Canım anneciğim sucuklu yumurta yapmış.
Banyoya gidip dusumu aldım. Bornoz ile odama geçerken saate baktım. Saat 07:22'ydi.Üstüme siyah tulumumu içine sporcu atleti giydim.
Aşağıya kahvaltıya oturdum.Yemeğimi yedikten sonra odama çıkıp dişlerimi fırçaladım.
Sade bir makyaj ve saçımı dağınık topuz yaptım. Aşağıya inip beyaz nike spor ayakkabılarımı giydim.BMW İ30'uma binip arabayı çalıştırdım.
Aklım annem ve babamdaydı.Çünkü "günaydın" bile dememişlerdi. Ve suratları asıktı. Neyse arabamı okula park edip,sınıfa koştum. 20 yaşındaydım ve üniversite son okuyordum.
Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu.
Onlara "neden bakıyorsunuz" bakışları attım. Sirama oturdum ve Ezgi yanıma geldi."Günaydın baby"diyerek bana sarıldı.
"Günaydın tatlişte hayırdır sarılmalar falan?"
"Ne olucakki yoksa utandın mı?"
"Neden utaniyim tatlişkom" diyerek yanağımdan öptüm. Sınıfa hoca girdiğinde hemen ayağa kalktık.
**************
Oh be sonunda ders bitmişti. Ezgi yanıma gelince hemen arabama bindik."Kanka sana bir haberim var"dedi Ezgi.
"Nedir?"dedim şaşırarak.
Multimedya: Barbara Palvin-Pelin
Evet arkadaşlar bugün iki bölüm yayınlamayı dusunuyorum. Votelerinizi bekliyorum. Umarım çok beğenirsiniz. :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
RomanceZorla evlendirilmeyi kim sever? "Midemi bulandiyorsun senden nefret ediyorum" "Bu sözleri bana aşık olduğunda hatırlatırım!"