Nu

11.9K 627 73
                                    

Yoongi a adormit după 10 minute după ce a ajuns în clasă. El continua să sforie uşor şi era greu să nu râzi. Imediat profesorul se afla la banca noastră, ciupindu-l de mai multe ori. Mi-am muşcat buza, în timp ce el, în sfârşit, şi-a ridicat capul.

"Ce vrei?" a mormăit.

"Trezeşte-te!" a spus profesorul. Yoongi a căscat şi s-a lăsat pe mâna.

"Ştiţi bine ca nu este prima sau ultima dată." a spus.

"Da stiu, Yoongi." profesorul s-a îndepărtat, iar Yoongi mă privea.

"Multumesc că m-ai trezit!" a spus sarcastic. Am ridicat din umeri.

"Nu e vina mea." am spus. Şi-a dat ochii peste cap şi s-a pus la loc. Mi-am acoperit gura ca să nu râd.
~~~
Eu şi Ana mâncam împreună prânzul. Ea era ciudat de silenţioasă.

"De ce eşti atât de liniştită?"

"Doar mă gândeam la nişte chestii."

"Îmi spui şi mie?" am intrebat dulce. Ea a scuturat din cap în semn de nu.

"Sunt chestii personale. Scuze!"

"Nu trebuie să împărtăşeşti chestii de genul cu mine dacă nu vrei." m-am întors la mâncarea mea, când am auzit o bătaie lângă mine. În stanga mea era Yoongi care a început să mănânce. M-am încruntat şi s-a uitat la mine.

"Ce?" a spus.

"Ăm de ce eşti aici?" l-am întrebat.

"Aveţi o masă întreagă, liberă.De ce nu? " s-a întors la mâncarea lui. Mi-am dat ochii peste cap în timp ce Ana privea silenţios.

"Ce faci vinerea asta?" a intrebat Yoongi. Amândouă ne-am uitat la el.

"Cine?" am intrebat.

"Tu, faţă de păpuşa." îmi facu semn.

Faţă de păpuşă?

"Nu, nu sunt. Am planuri cu ea." am arătat spre Ana care a îngheţat.

"N-n-nu! Poţi să mergi cu el!" a spus repede.

"Ana, am fost de acord să mergem la acel film."

"Poţi să mergi cu Yoongi!" a stat în picioare, apoi şi-a luat tava şi a plecat.

"Arată de parcă eşti liberă." a spus cu îngâmfare.

"Nu înseamnă că îmi fac planuri cu tine." m-am întors să-l vad. Avea un zâmbet pe faţă, așa că m-am încruntat.

"Nu am să te omor cu mersul la o întâlnire."

"Asta se va întâmpla doar dacă o să fiu vreodată cu tine."

"Uuuu! Asta a durut!" a spus sarcastic, punându-și mâna pe inima.
"Bun" mi-am luat tava şi am plecat.
~~~
Stăteam la mine în cameră, ascultând muzică şi citind o carte. Ana stătea langa mine în timp ce se uita la un film pe telefon. Nu ştiam dacă vorbeşte sau nu cu mine. Am simţit cum mă bate pe umăr şi mi-am luat o cască din ureche, uitându-mă la ea.

"Hai să facem ceva Chae!" şi-a lăsat capul pe braţul meu.

"De ce?" am intrebat. Nu îmi plăcea să am o viaţă socială. Preferam mai mult să stau înăuntru, decat afară. Şi dacă stăteam afară, stăteam numai când plouă. Îmi place ploaia.

"Daca vii, am să-ţi cumpăr bubble tea (un ceai rece,făcut cu gheaţă)" a spus drăguţ. Ştie că nu pot rezista unui asemenea ceai.

"Bine" mi-am pus cartea jos.

"Da!"
~~~
Am mers în josul străzilor, savurând ceaiul.

"Nu văd de ce nu-ţi place să ieşi afară." a spus. În acel moment m-am lovit şi am mârâit.

"Întreabă-te de ce." am murmurat, aducându-mi paiul mai aproape de buze. În depărtare am văzut familiara faţă de bebeluş. Inima mi s-a oprit odată cu picioarele. Ana se uita din faţă la mine.

"Pământul către Chae!" a pocnit din degete. M-am uitat la ea şi am hotărât să traversez strada în fugă.

"Hei!" Ana mă urmărea în timp ce maşinile ne claxonau. Am dat din mână în semn de scuze. Părul îmi intra în faţă, dar nu m-am oprit până ce nu am ajuns pe partea cealaltă. Inima îmi bătea cu putere, iar Ana s-a oprit lângă mine.

"Eşti nebună?!" mi-a pocnit mâna. Am tresărit şi m-am dat în spate.

"L-am văzut pe Yoongi." am recunoscut.

"Al naibi de mare lucru."

"Nu vreau să-l văd!" am spus printre dinţi, enervată.

"Ţi-e frică de băieţi,Chae? Ceva nou de pus pe listă." şi-a încrucişat mâinile.

"Păianjenii,claunii si înălțimile sunt înfricoşătoare." m-am intors ca să dau de un Yoongi rânjitor. Sângele mi-a îngheţat în vene.

Rahat, am spus, înghiţind cu greu.

"Deci ţi-e frică de mine?" el m-a întrebat cu îngâmfare.

"Nu, doar dacă eşti un păianjen, claun sau o culme." am spus.

"Pot fi un claun."

"Mai multe motive să stau departe de tine." cu acestea zise, am trecut pe lângă el şi mi-am văzut de drum.

1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum