Doğum Günü Partisi Part 1

5.7K 228 5
                                    

(Mert Anlatır)
Hediyeyi alıp eve gittim. Damla kızlarla beraber alışverişe gitmişti. Oyalamalarını ben söyledim. Bizim tayfa ile beraber bahçeye bir parti ortamı ayarladık. Süsler falan hiç sevmem ama damla için herşey.
---------------------------------/------------------
(Damla Anlatır)
Bugün benim doğum günüm ve alışverişteyim. Abi ne kadar şanslı bir kızım ya. Kızlar ellerime kombin yapıp bişeyler tutuşturdular. Kabine girip denedim ve kabinden çıktım.
Kızlar ağızları  açık bana baktı.
"Ne bakıyonuz ya kötü mü olmuşum?😞
"Çok kötü olmuşsun dedi selin.
Döverim seni bakışı attım.
Ne kızıyorsun ya dedi.
"Hadi ne zaman gidiyoruz?"dedim.
"Bunları alalım çok güzel oldun çünkü."dedi Melisa.
Böyle söylemesi yüzümde tebessüme sebep oldu. Sonra ciddileştim. Kasaya doğru ilerledik. Aldıklarımız 600₺ tutmuştu.
Kasiyere parayı verip mağazadan ayrıldık.
Telefonum çaldı, arayan Mertti.
+Efendim aşkım.
-  Nerdesiniz siz?
+ Mağazadayız sen nerdesin asıl?"
- Evde seni bekliyorum.
+ Tamam 1 saat sonra evdeyiz.
Dedim ve telefonu kapatıp çantama koydum.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-EV-
Eve geldik kızlar bahçeye çıkmama izin vermediler,beni yukarı odaya çıkarttılar. Kıyafetlerimi giydim. Makyaj da yapıyorlar ya of.
"Abartmadınız mı?"dedim
Yoooooo dediler aynı anda. Aynaya baktım.

Yaa abartı olmuş işte of

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaa abartı olmuş işte of. Saçlarımı beğenmiştim. Aşağıya indirdi kızlar beni .
Bu ne be. Kendimi gelin gibi hissediyorum. Peşimde dolaşıyorlar ya püf.
Bahçeye çıktık oha ortam süper. Kimse yoktu zaten saat de akşam 8'di. Karanlıkta aniden gözümü bi ışık kamaştırdı. Mert sahnede şarkı mı söylüyordu. Şaka mı bu ya.
Dedikodu sevmem ama bu kaçıncı adam.
Seni yüz üstü bırakan.
Gelip otursan yanıma kalmaz hiç tasam
İçimi yakan
Ben,yinede hasretle özlemle yine bekledim ve izledim seni üzenleri...
Yaranı sarma ben öpeyim sen kemiksen ben köpeğim yookkk bu yolll uzar
Beni bu hâle koyan feleğin kaderin oyunu seveyim.
Yok bu kor yakar...
Oyş ya kıyamam bu Oğuzhan koç:bu yol uzar şarkısını söylüyor. Kıyamam sana ben ya..
Şarkı bitiminde gözlerim dolmuştu,Mert yanıma geldi bana sarıldı.
"Seni öyle seviyorum ki bir damla göz yaşına dünyaları yakarım."
Daha çok ağladım.
"Ağlama artık bugün senin doğum günün."
Doğum günüm olduğunu unutmamış. Seni çok seviyorum.dedim. Kucağına alıp beni döndürdü.
"Dur başım döndü ya."dedim.
Bıraktı..
Beni hiç bırakma kar tanem.
Dedi ve ceketinin cebinden kar tanesi şeklinde bir kolye çıkardı. Çok güzel.
"Mert bu rüya mı?"
"Hayır gerçek,bu gerçeğin baş rolleri de sen ve ben..."
"Hiç bitmesin o zaman bu gerçek."
"Bitmesine izin vermiycez."
"Vermiycez dimi?"
"Verdirmem."
Arkadaşlar elimden geldiği kadar güzel yazmaya çalıştım. Okuma 385, Günden güne artıyor. Ama biraz da yorum yapın ve oy kullanın. Bölümü yazmaya devam edicem. Hepinizi çok çok seviyorum...

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin