Totul a inceput cand am implinit 15 ani , am fost obligata sa-mi duc traiul de zi cu zi singura , fara parinti si fara bunici(bunicii au murit acum 1 an).
Parintii mei lucreaza in Italia , iar eu lucrez la un restaurant ca ospatar. Nu prea mi-a placut acest loc de munca ,dar am fost nevoita sa fac asta , imi trebuiau bani.
Intr-o zi m-am uitat pe geam si am vazut un baiat straniu , eu iubind peripetiile mi-am luat o haina ,telefonul si am plecat dupa el.Era imbracat intr-un hanorac negru cu gluga pe cap si cu mainile in buzunar.
Am ajuns intr-o padure.Ca sa nu ma vada m-am ascuns dupa o tufa, l-am vazut ca a ciocanit intr-un stejar de doua ori si a aparut o usa intr-un mod straniu.El a intrat iar usa a disparut. Am fugit si eu repede la stejar ,am facut acelasi lucru si am intrat pe usa ca sa nu-l pierd.
Eram intr-un oras straniu, totul era alb si negru,chiar si oamenii!
Baiatul straniu era chiar in fata mea cu un mers lent chiar sa zic in slow-motion. Mi s-a parut ciudat locul si am vrut sa plec ,pana am vazut-o....
Avea parul prins intr-un coc , si un machiaj strident, purta o rochie pana in pamant ,la spate legata cu o funda iar in picioare niste pantofi cu toc simpli.
Toata lumea s-a aplecat la acest specimen , a trebuit sa ma aplec si eu ca sa nu creada lumea ca am venit de altundeva.
Cucoana cu machiaj strident: - Fetito ,de unde vii ? Nu te-am mai vazut pana acum!
In gandul meu : Ce puii mei cum m-a vazut printre atatia oameni?
Alice: - Eu ? Nu sunt noua doar am o schimbare noua de look.
Cucoana cu machiaj strident:- Da,Da ... Bine atunci spune-mi ce creatura ai fost ?
Alice:- Aaaah......O ,,Furculita Speedy''
Cucoana cu machiaj strident:-Ei,o ,,Furculita Speedy '' zici? Hai sa chemam una! ...,,Furculita Speedy'' !
In mintea mea : Chiar exista asa ceva ? Eu doar am inventat ceva pe moment...
Furculita Speedy: Da ,Stimata doamna!
Cucoana cu machiaj strident:-Spune-mi o cunosti pe aceasta creatura?
Eu facandu-i cu ochiul Furculitei Speedy ,sperand sa ma ajute.
Furculita Speedy: Da,o cunosc Alteta Voastra.
Cucoana cu machiaj strident: Oh ,bine atunci ,,Furculita Speedy'' sper ca nu ma minti.
Furculita Speedy: Cum as putea sa fac eu asa ceva Alteta Voastra?
Cucoana cu machiaj strident pleaca insfarsit,iar eu nu il mai gasesc pe tipul straniu.Daca v-a placut primul capitol ati putea sa-mi dati un vot? Va multumesc pentru timpul acordat cititului.
CITEȘTI
Alice In Tara Visurilor (varianta 2016)
Fantasypoate v-ati gandit ca am incurcat titlul cu ''DreamLand,, in loc de ,,WonderLand'', nu .. n-am facut-o ,aceasta poveste este total diferita ..In aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Alice care descopera ,,DreamLand'' , acolo este un mic...