Prológus

26 5 2
                                    

Ma van az első születésnapom, de ha ezt bárkinek is elmondanám, biztos furcsán nézne rám, és azt gondolná, elmentek otthonról, hisz hogyan lehetséges ez, ha pont úgy festek, akár egy egyetemista. Pedig így igaz. Most lettem egy éves. Mégpedig ez úgy lehetséges, hogy én egy robot vagyok. A gyártási számom 9521MJ, de az emberek csak Mila Johnson-ként fognak megismerni.

Pont olyan vagyok, mint egy igazi ember, csak egy valami hiányzik belőlem; az érzések. Nem fáj, ha megütnek, nem fáj, ha megbántanak. Nem vagyok soha vidám, nem vagyok soha szomorú, képtelen vagyok nevetni, sírni, utálni és szeretni.

Belém van kódolva, mikor mit kell mondanom, és adott helyzetekben miként kell reagálnom. Nem tudok hibázni. Tökéletes vagyok kívül-belül.

Velem együtt összesen tízezren vagyunk robotok ezen a világon. Az emberek nem tudják, hogy közöttük élünk. Azért hoztak minket létre, mert a Földön kívül létezik még egy bolygó, a Liana, ahol minden körülmény adott az élethez, de nem mindenki juthat el oda. A mi feladatunk kiválasztani a megfelelő embereket, hogy benépesítsék az új bolygót. A Föld pusztulásra van ítélve, világunk rossz irányba tart. Az életet viszont tovább kell vinni, csak az nem mindegy, kik viszik tovább. Létre kell hozzunk egy új, tökéletes világot, messze ettől a sok földi rossztól.

Olyan embereket kell találnunk, akik intelligensek, kreatívak, önzetlenek, optimisták és megvan bennük az a bizonyos plusz, ami miatt megérdemelnék, hogy elvigyük őket a Liana-ra. Ez a plusz bármi lehet, ami nem hétköznapi, nem megszokott. Még magam sem tudom, mi az, de elvileg, ha megtaláljuk, tudni fogjuk.

Az elmúlt egy évben folyamatosan fejlesztettek. Mindig valami extrával szereltek fel, hogy minél jobban betudjak illeszkedni az emberek közé. Ma lesz az első éles "bevetésem". Most majd kiderül, miként sikerült engem összerakni, és hogyan is szuperálok majd a való életben.

Kaptam egy lakást Los Angeles-ben, és ott fogok egyetemre járni. Persze nem a tanulás miatt, hanem azért, hogy megtaláljam azt a bizonyos valakit, akit majd elvihetünk magunkkal.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Feelings without emotionsWhere stories live. Discover now