10. dio

3.4K 119 8
                                    

Na slici su Valentina, Monika i Viktor

-Jesi li nevina?-molim!? Kako se usudjuje to pitati?

-Necu ti odgovoriti na takva pitanja. To je moja stvar i ti to ne treba da znas.

-Ajde ionako cu kad-tad saznati jer sam ja tvoj buduci decko. A i svejedno moras odgovoriti na pitanje.

-Nisam.-opet sam ga slagala ali razlog ne znam. Valjda da skrenem sa ove teme.

-Uhu mislio sam da si djevica.

-E pa krivo si mislio! Mozemo li sada da promjenimo temu molim te?

-Zasto, meni se tema bas svidja.

-Ali meni ne. Zavrsimo sa ovim.-obrisala sam se oko usta jer sam uzasno trampava kada jedem sladoled. Stefan mi je se sa strane smjeskao.

-Tako si slatka. Misu mali.-lagano me je poljubio a ja sam se zacrvenila i spustila glavu.

,,A nemoj se crvenit."

,,Samo ne volim kada pricas nesto sto nije istina. Uopste nisam slatka nego sam ruzna. Nije mi jasno kako si se mogao zaljubiti u mene.'' rekla sam mu ono sto mislim sto je cudno. Nikada se ne izjasnjavam. Uvjek stojim po strani.

,,Ti si meni najljepsa. Posebna si. Nisi kao ostale u skoli koje bi sve dale samo da provedu noc sa muskarcem. Ti si unikat. Iskrena si sto je najvaznije. I nemoj ni slucajno nista drugo misliti jer su u mojm ocima boginja.''zar stvarno tako misli o meni? ,,i nemogu vjerovati da sam to rekao naglas. To jest nekoj curi."

,,Kako je to biti u vezi? Kako se treba ponasati?" uh uhvato me je sa ovim pitanjem. Kako cu mu odgovoriti ako nikada nisam bila u vezi.

,,Pa valjda moras biti njezan i romantican. Cura ti mora biti na prvom mjestu. Da joj govoris svakakve slatke rijeci, da joj skidas zvijezde sa neba i ono glavno, ako je volis, voli je iskreno"

,,Sta ti znaci to valjda i voli je iskren?"

,,Valjda znaci da bi decko trebao tako da se ponasa ali ja to nisam dozivjela. On je bio kreten na kojeg sam potrosila dva mjeseca. A ono iskreno je voli znaci da ako je volis, nemoj je prevariti i gledati u druge cure." eh da je naci takvog momka. Ali mislim da takav ne postoji. Al ko zna, mozda je Stefan bas takav iako cisto sumnjam.

,,Takvog bi ti decka zeljela zar ne?"

,,Takav decko ne postoji" nasmijala sam se pomisljajuci na mog izmisljenog decka. Ja stvarno ne znam zasto mu nisam rekla istinu. A da sam mu rekla istinu, mislio bi da sam jadna jer za svojih sedamnaest godina nisam imala decka. Prvi poljubac mi je bio sa njim. Znam jadno zar ne?

,,Hoces do mene? Inace moja mama pravi vrhunske kolace."

,,Moze. Samo moram reci Viktoru." poslala sam mu poruku da cu kucu doci kasnije.

Krenuli smo na autobusku stanicu jer kaze da mu je kuca malo dalje.

,,Vik hoces li doci na utakmicu sutra?"

,,Ne znam bas. Tamo ce biti svo ovo tvoje drustvo."

,,Ma briga te za njih. Ja hocu da budes tamo."

,,Onda u redu. Doci cu."

Autobus staje ispred njegove kuce i ja sam blago receno u transu. Boze kuce.

,,Koliko ljudi zivi ovdje?"

,,Haahha samo mama i ja." kuca je jednom rijecju ogromna. Cak ima i bazen.

 Cak ima i bazen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love the bad guy✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin