Beni çok guzel 1 sabah bekliyordu. ve saat 6 idi . uyanma saatim gelmişi. O sabah öyle kotü başladım ki yeni bir güne hayır diyecek vaziyetteydim . Çünkü abim uyurken üstüme su döktü. O kadar kötüydüm ki kalemi kıracak gibiydim. Ama ümidime kesmemeliyim. Kesmedim zaten, bugün cumartesiydi . saat 8 di. Kahvaltımi yaptıktan sonra sabah sporumu yapmaya gittim koşu yoluna orada koşu yaptım başka ne yapabilirdim ki. Halay çekebilirdim, karate yapabilirdim , yoksa para saçabilirdim. şaka yapıyorum tabiki boyle birşey olamaz.???
Spordan dönünce ılık bir su ile banyo yaptım. Güzel bir banyo yapttıktan sonra kahvaltı masasının tam başına geçtim ki abim beni oradan kaldırdı. Tabi sabahki öfkeyle yeni bir seviyeye geçtim. Sizce o ne seviyesi ? Tabiki mecazen öldürme seviyesi bunu herkes bilir. Emir büyük yerdendi. Annem abime kızdı bu benim için ilk ve son ama çok yüksek bir vuruştu. O hamleyı yaptıktan sonra Kadıköy ' e gideceğiz son 1 saatim ." Hazırlanmam lazım" diye hafif bir sesle bağırdım.Bu zekalıkla nasıl bağırmaya bilirdimki. Ve oracıkta 5 dakikam gitti kaldı sana 55 dakika. bu benim için Kadıköy ümidimi tam kesecekken oradan bir ses geldi ki son 30 dakikam vardı . hemen üstümü giyinip dolaptan ayakkabılarımı alıp çıktım...
ÖĞLE.
OOLEYYY. ŞU ANDA KADIKÖYDEYDİM . BANA elbise ,AYAKKABI, ÇANTA, HIRKA vb. Şeyler gibi yani herkesin gibi banada her şey lazımdı. Kadıköy sefam sona geldi üzüle üzüle oracıktan ayrıldım sıra saat 4' teki uçağıma gelmişti. Saat 3 idi .
Aman Tanrım ! Diyip . arabaya binip Sabiha Gökçen Havalimanına gidiyoruz veeeee...
America ' ya gideceğim. Orada ve artık uçaktayım. Süzülerek uçuyorum.