Giddy Dreams 1. Bölüm

10.8K 111 9
                                    

İYİ OKUMALAR :))

***********************

Herzaman ki soğuk kanlılığımla evden dışarı çıkarken rüzgarin tenime çarpmasına müsade ettim..
Bugün keyifsizdim bilirsiniz işte canım acıyordu birşey olacaktı sanki veya benimki aptal bir ön sezi belkide .

Okulun kapısından içeri girdiğimde bahçede kimse yoktu keşke en erken gelen ben olsaydımda bu nedenle kimsenin olmamasını bahane etseydim ama en geç gelen sanırım ben olmuştum..
Müdürün yanına geç kağıdı almaya gittiğimde atacağım yalanı düşünmeye başladım sonrada kendimi zaten müdürün odasında buldum..

" Bayan Morgan " dedi ciddi bir tavırla gözlerini bana dikerek müdür yardımcısı bay shorlat " neden geç kaldığınızı öğrene bilirmiyim"
uyuya kalmışım bay shorlat çünkü ben gece hep onun hayalini kurarak uyuyorum ve buda sabahlamama ve uykumu alamamama neden oluyor diyemezdim ne diyecektim peki..

" Bay shorlat ben okuldan sonra bir işe başladım ve işteki ilk günüm beklediğim gibi geçmedi sabahda aksilik çıkınca geç kaldım özürdilerim bir daha olmayacak" dedim sonra bu dediğime şaşırır bir vaziyet aldım..
" Çalışmaya ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum bayan morgan ama birdaha olmassa sevinirim.. " dedi çok umrunda ya zaten her öğrenciye böyle diyor ineklerde onu kralları gibi görüyor ve geç gelmiyor bu sevinç neyinde yetmedi kağıdı imzalayıp elime verdi. odadan çıktım zil calınca gireceğim derse kantine ilerlediğimde onu gördüm ve bi an duraksadım neden bilmiyorum ama onu görünce hep dudaklarımı aralıyorum. nefes almam zorlasıyor..
" hey Hanna ne dikiliyorsun gelsene " dedi ve hızla MALIK 'in yanına gidip masaya oturdum..
" Geç kaldım sen bay shorlat'tan nasıl kurtuldun" diye sorunca omuz silkti..
" ona bişi demedim zil calınca derse gireceğim o bana bişiy diyemez hanna sana birsey söyleyeceğim "
tedirginleştim keşke bir anda beni sevdiğini söyleseydi hiç durmadan dudaklarına yapışabilirdim. Kolay gözüke bilirdim ama bunu söylemiyeceğini biliyordum.. Laf işte

"e-evet dinliyorum " diye kekeledim neden kekeledim ki lanett olsun !
" ben Nişanlandım hanna evleneceğim.. " dediğinde bir an donakalmıştım.. Zaten bir sevgilisi olduğunun farkındaydım ama bu dayanılmazdı .
"Emin misin yani -- " onunla akıcı bir konuşma yapacaktım ama bunun bi önemi yoktu ona duygularımı söyleyemezdim bunu yapamazdım bukadar küçülemezdim ezik durumuna düşemezdim .
" Farklı duygular besliyorum hanna Aşık oldum ve yapacak birşeyim yok " dedi.. ela gözlerine bakarken göz bebekleri küçülmüştü "aşık olmuşsundur değilmi ??" dedi Gözlerime bukadar kenetlenmek zorundamıydı cevabını cok geçmeden verdim..

" Bunun bi önemi yok yanındayım Malik " dedim gülümsedi.. Ve sonra zil çaldı ve ders'e girdik..

Okul Çıkışı..

"nereye gideceksin " diye sordu malik gözlerine bakıp hayalini kurmaya diyemezdim diğilmi ?? evet diyemezdim.. " evde işim var annem rahatsızdı onunla olacağım " dedim ve gülümsedim.. " sen nereye gideceksin " diye sorduğumda gözleri kısılıp dili dışarı çıkacak şekilde gülüp " onun yanına dedi " sonrada arabasına atlayıp uzaklaştı..

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin