-E cu alta, imi da sperante si e cu alta..
-Hai Adi, nu mai plange, o sa fie ok..
-Nu stiu de ce am mai insistat ca el sa fie primul, mi-a dat si block pe facebook.. eram in stare de orice pentru o a doua sansa, si am simtit ca o am dar de fapt a fost o presentiment proast.. ma simt atat de stupid.. parca sunt un copil mic care nu accepta faptul ca daca te-ai jucat cu jucaria unui alt copil pentru 5 minute trebuie sa o si returneze.. sunt un copil prost care plange dupa ceva ce nu e al lui.. de ce sunt atat de stupida..
-Hei, revino-ti! Plangi de 2 ani dupa el, cat ai de gand sa mai suferi?
-Mult.. ca si el a suferit cand l-am lasat.. am fost un copil care sa jucat cu sentimentele unei persoane.. cum am putut sa fac asta?.. cum a putut el sa faca asta.. ma urasca.. il urasc.. il iubesc..
-Fata revino-ti , nu e ultimul baiat, ce ai de gand sa faci? Sa bocesti dupa el toata viata? Nu tu imi spuneai ca atat timp cat il vezi fericit, te face si pe tine fericita?
-Ba da.. spun eu intr-un final cu glasul ragusit de la tigarile fumate una dupa alta si respiratia care mirosea a alcool.
-Esti a 11a, pana la sfarsitul anul scolar vreau sa te vad fericita clar? Uita de Nicolas si nu te gandi la Ionut ca la o a doua obtiune. Meriti mult mai mult, vei vedea ca totul va fi bine, iti promit.
-Imi promiti?.. ma uit la Diana cu ochii rosii si inlacrimati.
-Iti promit!
Suntem prietene de 9 ani, dar niciodata nu am fost genul ala de prietene care se imbratisau sau se pupau, ne mai dade-am cate un pumn in umar si asa ne aratam afectiunea una fata de cealalta. Dar acum a fost diferit, simteam ca o imbratisare e tot ce trebuie ca sa fiu bine, iar Diana emana o stare de parca asta e tot ceea ce poate oferi. Si a fost mai mult decat as fi avut nevoie, a fost perfect asa cum a fost.
Pana spre sfarsitul anului am ajuns ca cunoac un baiat, am pus din nou suflet si am fost ranita din nou, ca de fiecare data, cu scuze banale oe care nu le meritam, cel putin asa imi spune Diana tot timpul. Am trecut si peste faza asta apoi am decis sa ii spun mamei tot ce mi se intampla, am decis sa fim prietene si sa ne spunem una alteia totul. Totul a durat 2 luni, 2 luni in care imi facusem planuri si fel de fel de idei pe care abia asteptam sa le pun in practica. Apoi a aparut o necunoscuta.
CITEȘTI
My Rules
Teen Fiction"Viața mea regulile mele, ok?!" Certuri, alcool, tutun, prieteni, despărțiri , tot ce e mai frumos la un loc. +15. Limbaj vulgar.