Z pohľadu Lucasa
Zasa neprišla. Neviem čo sa s ňou deje. Je akoby vymeňená. V škole nedáva pozor a počúvam rôzne blámi o tom, ako chodí piť a podobne. V ten deň, som na ňu čakal. Inak ako zvyčajne. Nechcel som doučovanie. Chcel som si oddýchnuť a stráviť s ňou večer. Čakal som a čakal, a ona neprichádzala. Bol som sa poobzerať po okolí, pod zámienkou že idem iba na prechádzku, ale ona nikde. Už som sa poberal spať s pocitom, že opäť zabudla, No v tom zazvonil zvonček. Otvoril som dvere a hoci mi trochu podskočilo srdce od radosti, tak rýchlo ako to prišlo tak rýchlo to aj odišlo.
Vracala. Doslova grcala a mňe jej bolo ľúto. Videl som ale, že to čo vylučuje jej telo, je len nestrávený a telom neprijatý alkohol. Pozrela sa na mňa. Bola tma ale aj tak som videl jej tvar. Stála odo mna asi dva metre. Mala opuchnuté a červene oči. Vlasy strapaté a na bunde kúsky zoschnutej hliny.
Len keď vypustila tón z úst, bolo mi jasné že je opitá. Ba možno aj niečo viac.
Páchla od cigariet. Buď fajčila alebo bola niekde, kde sa fajčí. Nikdy by ma však nenapadlo že by fajčila trávu ako mi to ona sama prisvedčila.
Poslal som ju preč. Nechcel som to takto ale inak to nešlo. Ubližoval mi pohľad na ňu.
Nerozumel som ničomu z toho čo sa za posledné mesiace s ňou deje.Z pohľadu Mette
Zobudil ma vyzváňajúci mobil vedľa hlavy. Bolo 14:22 keď mi volala Lina. Nemala som chuť sa s ňou rozprávať a už vôbec som nechcela aby ma vypočúvala, no aj tak som ju dvihla.
"Mette? Si v pohode? Kde si odišla?"
Vyvalila na mňa kopu otázok na ktoré som nestihla odpovedať.
"... Nemohla som sa ti dovolať.Dokonca aj Lucas bol za tebou,"
"Počkať čo?" zrazu ako keby som sa duchom vrátila na zem.
"Že aj Lucas tu bol. Pár ľudí ťa videlo odísť z nejakým vysokým chalanom tak som povedala to, čo som vedela. Mohla si mi aspoň povedať že ideš preč," Naraz mi zovrelo hrdlo. Mala pravdu. Bolo to odo mňa netaktné že som nedala nikomu vedieť a iba tak som sa vyparila... Ale Lucas. On ma hľadal. A teraz si mysli že sa vláčim s iným.Zrazu som dostala chuť sa opiť.
BẠN ĐANG ĐỌC
Nechcem to [DOKONČENÉ]
Lãng mạnMette je na hranici 18 ročného dievčaťa. Vždy slušná a pozorná. Drží sa toho že nechce byť ako ostatní v jej veku. Chce sa venovať svojím záľubom a nie tráviť čas v bare. Čo sa však stane keď sa Mette ocitne v partii ktorá porušuje všetky zákazy kt...