Pohled Damona:Mystic Flls 1864"Pokud nebudeš cvičit, tak to k ničemu nebude!" rozčiloval se nad mou sestrou otec. Stál jsem za dveřmi a pozoroval ten chaos u piana. Teresa málem funěla, hleděla do not a měla, co dělat, aby okamžitě neodešla z místnosti. "Tak, zahraj to ještě jednou!" rozhodl."Já nechci hrát! Nebaví mě to!" založila si ruce v bok a stoupla si. Otec na ní, jako vždy udělal pohled nemilosrdného soudce."Den co den mi připadáš, jako Damon! Myslíš si, že jeho chování ke mně je normální? Myslíš si, že se ke mně takhle začneš chovat i ty?" křičel po ní. Ona však ani nezamrkala. Byla odhodlaná nevšímat si toho, co jí říká."Končím! Nebudu hrát, jenom protože si to přejete, otče! Má matka možná měla cit pro hru na klavír, já bych možná taky měla, ale pod jiným vedením!" urazila se má malá sestřička a rázným krokem si to mířila pryč z místnosti. To už jsem vylezl ze svého úkrytu a díval se otci do očí."Vidíš to? Damone, tady to jsi z ní udělal ty! Myslí si, že si na mne může dovolovat, jako její velký bratr Damon! Že jí to projde, ale mé děti... Mýlíte se! Stále jsem tady, a dokud budu živ, vy mě budete poslouchat na slovo!" pronesl.Mystic Falls, současnost:"Jak vidím, stále hraješ na klavír," popichoval jsem sestru, která právě vyťukávala pár tónů na klávesy, když mě uslyšela, okamžitě klavír zavřela a postavila se na nohy."Ne, spíš si připomínám, jak hrozné časy jsem zažila u klavíru po boku s otcem," přiznala, přešla po místnosti a sedla si do křesla. Opřel jsem se o zárubeň dveří a pozoroval jí."Copak nemáš nic lepšího na práci?" nadzvedla jedno obočí."Mám, ale tady to je taky zábava... Mimochodem, doufám, že jsem stále zvaný na tvou party," začal jsem."Nikdy jsem tě nepozvala," odsekla mi a nalila si do skleničky burbon."A já ti nikdy nedovolil pít můj burbon, takže doufám, že to, že mi piješ můj alkohol, nějak vykompenzuje to, že přijdu i s Elenou...""Elena je pozvaná," usmála se na mne jedovatě. Jenom jsem zakroutil hlavou a vyšel schody do svého pokoje, než jsem však otevřel dveře, zastavil mě Stefan. Jedním náznakem si ukázal na ucho a dolů. Pochopil jsem, chce mi sdělit něco, co nemá má sestra slyšet. Společně jsme vešli do mého pokoje a zamířili do koupelny, kde jsem pustil vodu."Co se děje?" začal jsem."Ona na ten svůj večírek pozvala i Kola a Klause!" vyprskl na mne. To si snad dělá legraci!"Jak to víš?" podivil jsem se a čekal na jeho vysvětlení."Nezamlouvám, že mám v Grillu pár dobrých přátel, kteří mi to řekli. Ale to ještě není to nejhorší. Byl jsem v jejím pokoji," šmátral v kapse a vytáhl pokrčený lístek, "čti," pobídl mě."Děkuji za pozvání K. M... K. M? Který z nich to je?" nakrčil jsem čelo."Byly u toho i náušnice, ty jsem raději nebral," přiznal Stefan sklesle."Připadám si jako má nejhorší noční můra...""Náš otec?" doplnil mne. Jen jsem přikývnul a znovu si přečetl lístek. Zastavil jsem vodu, poznal jsem, že Elena s někým mluví."Eleno, prosím, musíš mi pomoct... Nevím, který!... Já vážně nevím, poslouchej, vím, že je celkem pozdě, ale nepřišla bys k nám? Mohla bys tu přespat... Super, víš, co? Stavím se pro tebe," zašeptala. Mluvila po telefonu s Elenou. Koukali jsme na sebe s bratrem velice vážně. Čekali jsme, až se dovřou dveře a okamžitě jsme zamířili do jejího pokoje, chtěl jsem si prohlédnout ty náušnice na vlastní oči.Byly modré, jako naše prsteny, ano, byl to Lapis Lazuli! Určitě ano. Stefan se podíval snad všude, jestli nemá ještě něco od K. M! Bohužel, nikde nic, ale udělal tady trochu nepořádek, mám takové tušení, že si toho všimne. To už se ale otevřely dveře, okamžitě jsme zmizeli. Zamířil jsem dolů, přivítat Eleno."Ale, chyběl jsem ti," pousmál jsem se na ní. Ona ke mně přišla blíž a políbila mne."To taky, ale tvoje sestřička chce se mnou něco probrat," nakrčila ret a udělala na mne pohled štěněte."Dobře, ale slib mi, že se za mnou až půjdeš spát, stavíš...""Víš, já vlastně počítala s tím, že se vyspím blíž u tebe, než si myslíš," zašeptala mi do ucha. Teresa udělala takový ten zhnusený pohled, zatáhla Elenu za ruku a vlekla jí nahoru. Nebudu zamlouvat, mám v plánu je poslouchat!
ČTEŠ
Family...
FanfictionToto je moje srdcovka. Doufám, že u vám se bude tolik líbit a zanecháte nějaký komentářík :))) Stefan a Damon mají sestru, celkem ráznou sestru, která je nenechá dělat si, co se jim zlíbí. Navíc nenáví Katherine. Co se stane, až střetne Elenu?