good morning, Elena!Pohled Damona:Prohlížel jsem si Elenu, velice tvrdě spala. Nedalo mi to, musel jsem jí probudit po Damonovsku! Naklonil jsem se nad ní a lehce se otřel o její rty. Nic, spala dál. Když jsem to zkusil podruhé, tak sebou trochu zavrtěla. Trochu pootevřela oči."Jsi blázen?" zašeptala rozespale. "Já chci spát!" zamračila se na mne. A otočila na druhý bok. Nebyl bych to já, abych vždy nedostal, to co chci... Jsem sobec, rád to o sobě prohlašuju a rád se tak chovám. Ohrnul jsem její vlasy a začal jí lehce líbat na krk, postupoval jsem níž, na ramena..."Damone," šeptla. Netuším, jestli to bylo otráveně, naštvaně, nebo vzrušeně. Budu sázet na tu poslední variantu. Putoval jsem svou rukou po jejím skoro nahém těle. Nakonec se na mne otočila a políbila mne. "Tady to mi nedělej," zapředla jako právě narozené kotě."Co myslíš přesně?" ušklíbl jsem se na ní. "Tady to?" políbil jsem jí na krk. "Nebo tady to?" vrhl jsem se na její rty."Damone," šeptla nažhaveně, "je tu Teresa a Stefan," komentovala celou situaci, stejně si určitě přála, abych pokračoval. Chvíli jsem se zaposlouchal do zvuků domu."Teresa není doma a Stefan... spí," mrkl jsem na ní."Ale asi dlouho spát nebude!" zašklebila se. "Necháme si to na večer," zaškemrala."Večer je ta party," oponoval jsem trochu naštvaně. Debilní party!"No, tak si to necháme na zítřejší odpoledne, slibuji," zamrkala a pomalu vstávala z postele. Rychle si ještě zahalila svá tajná místo. Jako bych je nikdy neviděl... "Mimochode," začala a oblékala si župan, "tebe nezajímá, kde je tvoje sestřička?" zeptala se mne s úšklebkem."Ne!" řekl jsem ostře a svalil se do polštářů."Ale, ale... snad tvé mužské ego nepocítilo nějakou potupu, když ti vrazila," zachichotala se. Protočil jsem oči v sloup."Ať si dělá, co chce! Já jsem jí chtěl nějak pomoct a ona jí odmítla. Už za ní nejsem zodpovědný!" oznámil jsem jí. Ale i tak mě v nitru něco hlodá, přece si nemůže jen tak užívat s někým, jakou jsou Původní upíři, navíc dva! Vždyť je to sebevražda, ale co mě je po ní! Ať si dělá, co chce. Ale kde do prčic je?"Tvrďák," uznala se smíchem Elena. "Takže vůbec nepřemýšlíš nad tím, kde by mohla být," dodala spěšně a prováděla ranní hygienu v koupelně."Pff! Rozhodně ne... Prostě je tady toto téma Nud - néé! Nezajímá mne!" přesvědčoval jsem jí. Vylezl jsem z postele - nahý a šel do koupelny."Zřejmě ti kalhoty nic neříkají," ohodnotila můj outfit. Pobaveně jsem se nad tím pousmál. "Kolik je vůbec hodin?" zajímala se. "Sice jsem si řekla, že dneska půjdu do školy trochu později, ale ráda bych tam vůbec dorazila," přiznala mi."Bude devět, chceš tam hodit?" mrkl jsem na ní spiklenecky."Jasně, aby tě všechny holky okukovaly?" zasmála se. "Ne, tím to nebude. Chci se vyhnout matice, raději půjdu pěšky," dodala rychle."Ale slib mi, že nepůjdeš na hřbitov," poprosil jsem jí."Proč? Myslíš, že tam potkám další, takové individuum, jako jsi ty?" poukázala na mne."Hej, já nejsem individuum," ohradil jsem se spěšně a šel se oblíknout.Pohled Eleny:Všechno šlo tak, jak jsem chtěla. Přišla jsem přesně o matiku! Snažila jsem se narazit na Teresu ještě před tou velkou party. Musí tady být a rozdávat pozvánky, tak si to alespoň plánovala! Taky že ano. Momentálně stála u skříněk a o něčem horlivě debatovala s Caroline, jak mile mne uviděla, mávla na mne. Mezitím Caroline odešla."Ahojky, chceš taky pozvánku?" mrkla na mne trochu... víc nadšeně."Nejsi nějaká nadšená? Neříkám, že je to špatně, ale na tvé poměry je to až moc!" uznala jsem."Možná trochu... Mimochodem Caroline stále balí Stefana. Nevím, jak jí to mám říct, ale myslím, že z toho nic nebude," povzdechla si."Proč ne?" nechápala jsem a měřila si jí vážným pohledem."Víš, my jsme se potkali ještě před tím, než jsem poznala tebe. Jednou v baru, seděla jsem tam se Stefanem. Chtěla jsem mu jí dohodit, ale hned jí zavrhl..." přiznala trochu sklesle. "A když jsem, aby si s ní užil, tak řekl, ať se nechovám, jako Damon," vzpomínala."Takže už jsi zase Tým Damon!" zasmála jsem se."Eleno, nejsi první, kdo mé bratry rozděluje na týmy, ale jedno ti zopakuju. Já jsem tým Já! Go, go Teresa tým," mrkla na mne."Dobře," začala jsem se na novo smát. "Go, go Teresa tým," zopakovala jsem trochu víc nahlas a šla do třídy."Přijď dřív!" křikla na mne ještě.
ČTEŠ
Family...
FanfictionToto je moje srdcovka. Doufám, že u vám se bude tolik líbit a zanecháte nějaký komentářík :))) Stefan a Damon mají sestru, celkem ráznou sestru, která je nenechá dělat si, co se jim zlíbí. Navíc nenáví Katherine. Co se stane, až střetne Elenu?