Ok asta e o poveste adevarata , e vorba despre un spital care a avut succes si dintr.o data s.a inchis .. aceste spital se numeste caritas .
În 1933, Comunitatea Evreilor din Bucureşti inaugurează aici „Noua Maternitate", eveniment la care participă Carol al II-lea însoţit de regina Elisabeta a Greciei.
Între 1936 şi 1940 se pun la punct secţii de chirurgie şi Medicină Internă . În 1941, autorităţile militare române transformă Caritas-ul în spital de război .În 1948, spitalul este naţionalizat. Între 1977 ŞI 1979, se înfiinţează secţii de cardiologie, medicină internă, terapie intensivă şi o secţie de neonatologie .În 2005, spitalul este retrocedat fundaţiei „Caritatea" .
În 2011, spitalul se închide. Si din 2011 acesta a fost uitat de lume pana o fata a cautat pe net niste chestii si dat de el , s.a tot interesat pana cand a zis sa mearga acolo . De sigur a luat si pe cativa prieteni cu ea .
Prima data a fost cu iubitul ei , dar nu au putut merge din prima in spital asa ca a sarit gardul si s-au dus in biblioteca , cand au intrat acolo au inceput sa simta ca sunt urmariti ...Amandoi nu au dat importanta , credeau ca e doar imaginatia lor dar dupa fata a inceput sa vada o urma si ca cineva respira in spatele ei . Ea i-a spus repede iubitului ei ,el a zis ca a vazut pe cineva in camera in care au fost . Dupa ceva au vazut o carte , dar le-a fost prea frica sa mearga sa o ia si au plecat de acolo . Dupa ce au ajuns acasa , fata a visat spitalul si i-a spus imediat iubitului ei ca trebuie sa mai mearga acolo , acesta a aprobat .
Urmatoarea zi s-au dus iar , era totul ok , pana cand au auzit niste tipete , au ramas putin inghetati si dupa s-au dus sa vada de unde se aude si tot la fel se auzea din biblioteca , au inceput sa tremure ....fata numai putea , iar simtea ca e cineva in spatele ei ....si i-a zis baiatului sa se intoarca ...Acesti au plecat cu gandul sa se mai intoarca ...
Dupa aproximativ o luna fata si cu cateva prietene de ale ei s-au dus acolo .. De data asta au intrat in spital ,totul era normal ... S-au plimbat pe la parter , au vazut ca erau camere pentru copii , dar erau distruse , dar peretii erau intacti ... S-au dus si la etaj ... erau numai cioburi pe jos
Dar asta nu le-a indemnat sa plece , au mers incontinuare ...si dupa ceva tip au inceput sa auda niste zgomote . ca si cum cineva arunca ceva si vroia sa plecam ... Dar ele au mers si au mai investigat ... Brusc , in timp ce ele se uita , s-a auzit un tipat ..Au stat un pic , si au inceput sa se intrebe daca nu cumva au innebunit . Au inceput sa coboare iar jos la parter si tot la fel se auzea dar mai incet ...
Fetele au iesit , dar se o sa intoarca sa vada ce e cu acel spital
Povestea e 100% reala ! ^^ Sper ca v-a placut :3 si scuze daca sunt greseli ;-; E prima data cand incerc sa fac povesti horror ^^
CITEȘTI
Horror story
AdventureIn acesta carte sunt peripetiile unei fete curioase , poate prea curioase despre locurile parasite sau abandonate ale acesti lumi ...O sa vedeti si voi ce va face sau ce vor face , ea si prietenii ei..sau daca vor...