cum a inceput totul...

59 3 4
                                    

Megan: Bunico,ma duc cu Diana la magazin . Ma intorc repede!

Buni: Bine Megan , sa ai grija te rog.

Megan : paa.

Bunica lui Megan ofta in timp ce intra in casa , iar aceasta a fost auzita de Megan.

Diana: Hey , Meg

Meg: Salut.

Diana : Ce e cu tine ?

Meg : Bunica...

Diana: Hai mai Megan, nu o lasa sa te induca in eroare.Nu exista ceea ce spune ea.Nu exista vampiri.!

Meg: Stiu stiu doar ca .. urasc sa ma cert cu ea.

Diana: ok lasa asta acum.O sa schimbam subiectul, asa ca iati fata fericita.

Meg: o sa incerc ...

Diana , mereu ma face sa ma simt mai bine .Ea este cea mai buna prietena a mea.Mi-a fost alaturi mereu, si la bine si la greu. Ea este ingerul pentru care traiesc. O iubesc.

Diana: Deci ce zici, vii azi?

Meg : Unde ?

Diana : Cum adica unde ? Deja ai uitat ? zise ea incepand sa rada .

Meg : Din moment ce nu stiu iti poti da seama ca am uitat cap de papadie .

am zis eu cu subinteles.

Diana : Focul de tabara!! Aloo .

Meg : Aaa da am uitat complet .Nu mai conteaza caci oricum nu pot veni.Nu vreau sa ma cert iar cu bunica.

Diana: oo haide , toti or sa fie acolo.Numai tu o sa lipsesti. Te rog ...

Meg : Toti ? care toti ?

Diana: Pe bune Megan ? Cum adica cine ? ...tu ,eu, Alexandra, Chris, Andi, Mike , Lavinia...

Meg: Wow stai! da inapoi! ... ai zis cumva ca vine Mike ???

Diana : cu placere !

Meg : Te iubesc .Te ador. Aaa nu pot sa cred. Ti-am mai zis ca te iubesc ?

Diana : stiu, si eu ma iubesc !

Meg : La ce ora ?

Diana : ora 22:00. Ne intalnim la nucul din gradin din fata cimitirului.

Meg inghiti in sec . Nici o data nu i-a placut locul ala .Era , infricosator si aveai mereu o senzatie de Deja'vo.

Megan nu avea sa stie ce urmare va avea fapta ei necugetata. Isi dorea cu orice pret sa fie cu prieteni ei in acea noapte. Dragostea este oarba iar Megan se afunda cu capul inainte fara a sti cine este defapt Mike si ce vrea de la ea.

Megan&Shadow (a vampire story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum