Πριν ανεβάσω το νέο κεφάλαιο που θα είναι την τετάρτη 27/4/2016 ήθελα να σας δείξω το πως όχι ακριβώς φαντάζομαι τους ήρωες.Θα σας δείξω τους σημαντικούς και θα σας πω λίγα λογάκια για αυτούς!Έχω ετοιμάσει είδη το πέμπτο κεφάλαιο απλά δεν το ανεβάζω για λόγους όσοι δεν έχουν wattpad να προλάβουν να δουν το κεφάλαιο τέσσερα!Ωραία πάμε να δούμε τους ήρωες!
Αυτή είναι η Ντιάνα,είναι δεκαοκτώ χρονών και ζει στο Μαϊάμι,περιέχεται σε μια πλούσια οικογένεια αλλά δεν την γνωρίζει κανείς.Της αρέσει πολύ το βόλλευ και σπουδάζει δημοσιογραφία για να δουλέψει στο κανάλι του πατέρας της ένα που είναι τα πιο δημοφιλές κανάλια στο Μαϊάμι.Στο παρελθόν είχε ερωτευτεί έναν όμως δεν πήγε έτσι όπως ήθελε και κατέληξε να την βιάσει ταυτόχρονα τραβώντας την βίντεο και να της είχε καταστρέψει την ζωή.Τώρα πάει στο πανεπιςτημιοΧάρβαρντ όπου σπουδάζει δημοσιογραφία.Είναι πολύ ντροπαλή και νιώθει ανασφάλεια χωρίς τα γυαλιά της,δεν της αρέσει να της πειράζουν τα πράγματα και ειδικά το διάδρομο όπου είναι το αγαπημένο της πράγμα.
Εδώ είναι ο Μπρους είναι είκοσι χρονών και του αρέσει να πειράζει τα κορίτσια αν και έχει είδη κορίτσι την Μέρεντιθ,τα έχουν εδώ και τέσσερις μήνες και γνώρισαν ο ένας τον άλλον στο πανεπιστήμιο σε ένα πάρτι.Έχει εμμονή με το σώμα του και δεν υπάρχει κορίτσι που να μην έχει δείξει τους κοιλιακούς του.Του αρέσει το ποδόσφαιρο και είναι αρχηγός της ομάδας του Χάρβαρντ,σπουδάζει δημοσιογραφία επειδή του αρέσει να λέει την γνώμη του σε θέματα όχι τόσο αθλητικά αλλά το τι γίνεται στον κόσμο.Δεν έχει κάνει ποτέ τατουάζ γιατί πιστεύει ότι άμα δεν βγει ωραίο θα χαλάσει το ωραίο του σώμα.Η οικογένεια του είναι πλούσια αφού ο πατέρας του έχει μια διάσημη επιχείριση με αμάξια.Η μητέρα του τους έχει αφήσει όταν ο Μπρους ήταν εφτά επειδή δεν μπορούσε να είχε ευθύνη για ένα παιδί,ένας λόγος που έχουν καλή σχέση με τον πατέρα του.
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...