kaçış

4.6K 219 117
                                    

Sinem den :

Nefes le konuşup salono geçmiştim. Belki yanlız kalıp dinlenmek ister diye. Biraz tv açtım sıkılmıştım da biraz. Birden telefonumun bildirim sesi geldi.

*******herşeyi biliyorum **********
GİZLİ NUMARA.

Ne olduğumu şaşkın bir halde anlayamamıştım. Hemen nefesin yanina gittim. Baktığımda hala ağlıyordu ama sessizce.

-bak nefes Suan aglamanin sırası değil. Başımız belada galiba.

-ne oldu ?

-telefonuma gizli numaradan herşeyi biliyorum diye mesaj geldi nefes !!!!!

-neyi kim biliyorki ya ????!!!!?

-bilmiyorum nefes tek bildigim başımız kesin belada olmaması gereken şeyler oluyor.

-bende ağlarken telefonuma bildirim geldi bir baktım gazete sitesinden geliyo.

-eeee

-ünlü mafyanın mekanı basıldı onlada kalmayıp hepsi öldürüldü. Bu olayı yaoan güçlü çete merak konusu !!!!!!

-ahahahahah anladım. Hepsi ölmüş planımız istediğimiz şeye ulaşmış.

-evet onda haklısın en azindan bir iyi şey olmuş oldu.

-haklısın

-ama bu bizim herşeyimizi bulan manyağı bir halledelim bakalım

-ben şu gizli numaranin gerçek numarasını buluyim bir bakalim ..

-bende yardım ediyim

******************

1saat sonra numarayı bulmuştuk. Bizim İÇİN hiçte zor olmadi çünkü bunun gibi bin türlü iş yapmistik ve deneyimimiz vardı.

Numarayı başka bir hattan aradik. Ve

-merhabalar beyfendi

-buyrun kimsiniz ?

-ben sizlere bir bilgi sunmak için aradim yanlız adiniz ve soyadiniz nedir ?

-cem üstün

-sağolun beyfendi bende pelin özük. Dün bir patlama olayı olmuş ve bir çete basılmış ve öldürülmüş.bizim öğrendigimize göre bu konuyla ilgili bir bağlantınız varmış.

-ah evet bazı şeyler biliorum hatta onu kimler yaptı onuda biliyorum.

-anladim efendim biz size sonra dönücez dedik ve kapattik telefonu.

Nefesle beraber birbirimize bakiyoduk gerçekten biraz sıkıntılı bir durum vardı.

-galiba bir yolunu bulup bu işlerden siyrilicaz.

-evet mecburen öyle olucak.

-o zaman kacalim nefes kacalim

-öyle olmak zorundan yurt dışına kacalim yeni hatlar alırız artik bize ulasamazlar hem.

-tamam hazırlıklara baslayalim o zaman

Nefesten:

Mecburduk artık burada duramazdik yurt dışına kaçacak yeni bir hayat kuracak izimizi kaybettircektik. Aklima birden mert geldi ve istemsizce gözümden bir yaş suzuldu. Ne kadar kus olsak yada birbirimize kırılmış olsak bile onu birakmak hiç kolay olmazdı. Ne yapacaktim ama tek çarem gitmekti zordu evet mecburuduk ama .hayatimi tehlikeye asla asla atamazdim. Ona haber vermek istemiyordum . yoksa uzulucekti hem ogrenmezse bir süre sonra beni artık unuturdu ne o nede ben acı cekmezdik. Ben hemen yurt disina uçak biletlerimizi aldim cumartesi saat 9.00 'daydı bugun cuma olduğu icjn hemen herşeyimi topladım valizlerimi hazırladım. Evden götüreceğim mobilya veya küçük eşyaları aldim tüm mobilyalar gitmeyecekti. Oradan yeni alacaktik. Anılarınlmida valize koyduktan sonra internetten yurt dışında satılık evlere baktım. Bir ev bulmustum san firancisconun gobegindeydi. Zaten oraya gidecektik hem oralar güzel olurdu.hemen bunu not ettim . o eve bakmamiz gerekirdi. Ajandamk çıkarıp yapmam gerenkeleri not ettim unutmamaliydik bazı şeyleri.

Mafya Kızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin