Merheba gelmeyen sevgilim. Merheba sevmeyen sevgilim. Merheba yalnızlığın ortasında terk edip giden sevgilim.. Merheba💁
Tanıdınmı bu ihanet etdiyin kızı? Senin istediyin gibi başliyim sözlerime;
- neden terk etdiniz ki sizi seven bu kizi, çokmu zor geldi paşam, Adam gibi sevmek, adam gibi sevilmek. Dahami deyerliydi iki kelimeyle yataklara dökülmek?? Ne çabuk unutdun beraber güldüğümüz beraber üzüldüğümüz günleri. Başkasının nasıl oldun, ne çabuk? Bana saygın yokduda, yaşadığımız onca hatıraya, anılaradamı saygın yoktu? Giderken bir veda bile etmedin.. Gitdin şimdi, bir mevsim değil, koca bir hayat girdi aramiza. Biliyorum, ne sen döne bilirsin Artık, ne ben kapıyı aça bilirim.... Belki son bekleyişimdi bu Umutsuzca.. İmkansızı beklemekti benimkisi... Zaten olmadi böyle bir 🌹AŞK🌹... Benim kafamda kurduğum hayallerimdi belkide.. Sadece oyundu bu AŞK, ama bu oyunda en çok kalbim zarar gördü. Kırıldı, paramparça oldu. Hatta yok oldu.. Aslinda vardi büyük bir AŞK, büyük bir sevgi.. Ama Ben o hikayede hiç olmadim.. Çünki hiç Sevilmedim.. Ama çok Sevdim.. Şimdilerde ben; mutsuz, umutsuz, Umutlu ve Umutlu.. Aşk aslinda bana hiç ugramadi. Geçen gece Annem hiçkiriklarimi duyup odama geldi. Bu sefer aglayışımın sesini, biraz kismaliymişim, kelimeler bogazima dizildi.. Yaşatdıklarını anlatmak isterken Annem; "Allahindan bulsun dedi" Söyle şimdi Annemin ahı tutarmı sana, sevmeyen sevgilim. Insan her şeye alışırda, ben bir türlü Sensizliye alışamamışken, sen ellerin nasil oldun? Sende haklisin.. Ben bile kendimi sevmezken, senin beni sevmeni beklemek saçmaydı.
- Unutursun Dedin. Nerden bileceksin sen, Sensizliği hiç tatdinmi ki?? O gitdi demeye dilim varmiyor. Seni bana soranlara oda çok sevmişti demek isterdim.. Ama ilk utkunuyorum, gözlerim doluyor biraz.. Ve sonra O kim diyorum? Tanimadigimi söyluyorum, en güzel günlerimi geçirdigim adami... Yaşiyacagimiz pek cok şey vardi daha, yaşayamadigimiz pek çok şey, sayende.. Bir gün sende özleyeceksin, pişman olup geri döneceksin.. Benim içimde bir adam, onun içinde başka bir kadin. Ayrildik işte. Mutlu oldu her kes. Çok gördüler bana, ufak bir sevgiyi, mutluluğu. Her kes bu ufacik kalbimi kirdi, başta sen olmak üzere. En çokta ne koydu biliyomusun, ömrüm dediğim adam. Aslinda beni hiç sevmemiş, küçük bir kız çoçuguyla Oyun oynar gibi, Oynamiş Benimle. İhanet etmiş, aldatmış, Şerefsizmiş! Kos koca bir yalanmış. Eger bir gün geri dönmek gecerse içinden, Sakın Dönme! Çünkü Ben kabul etmem Seni! Tamam, inkarda etmem sevdigimi, ama dönme işte. Ben aliştim sensizlige, ben aliştim her gece gözlerim şişene kadar aglamaya. Dışari çıktıgımda o sevgililerin arkasindan bakmaya. Benden sonra kime, Pardon kimlere canim dediysen, kimleri sevdigini söylediysen onlara git.. Bana yazdigin sozleri, onlara yazarken hiçmi Zorlanmadin?! Beni degilde, o sürtükleri sectigin için pişman olma. Onlar gibi olmadim ben. Hiçmi gelmedim aklina Lan?! Üzülmeme bile dayanamayan Sen, şimdi beni gecelerce aglatmaya, nasil dayaniyorsun?! Söylesenee Ulan söyle, nerdesin? Hiçmi özlemedin Benii?? Seninle olan her şey aklimda gözlerin, saçlarin, ilk buluşmamizda giydiğin kiyafetler.. Özellikle gözümün içine bakip; "SENİ HİÇ BİRAKMİYACAGİM" deyişlerini, hiç birini unutmadim ben, hiçbirini! Bu yaşadigimiz anilari hiç kimseyle kirletmedim, kirletemedim Ben.. Senin gibi tutmadim başkalarinin ellerini, Ayrildikdan sonra, senin gibi başkalarinin kollarinda avutmadim kendimi.. Gecelerce agladim.. Sana sorsalar adimdan başka, hic bir şeyi hatirlamazsin. Sen kirletdin o anilari, sen mahv etdin o güzel gelecegimizi.. Bunlarin günahi, hep senin.. Benim tek günahim, sevilmeye layik olmayan birini sevmekti. Neyse sevgilim, ben aynaya bakipda gordugumden daha cok sevmiştim Seni.. Hoşçakal.. seni artik tanimayan kizdan, sana son Veda, hoşçakal..