My love story

24 1 0
                                    

15 august 2013

 Razele soarelui patrund in camera mea,fortandu-ma sa ma trezesc.Deschid ochii,ma dau jos din pat si ma duc spre fereastra pentru a vedea cum este vremea.Eu sunt Christina,Cryss pentru prieteni,am 16 ani si sunt mezina familiei Summers.Am parul saten si ondulat,ochii verzi si sunt destul de inalta pentru varsta mea.

Mama si tatal meu sunt oameni destul de importanti si sunt mai mereu plecati prin delegatii.Stau cu fratii si sora mea in imensa casa pe care tata a cumparat-o pentru noi.Avand patru copii,ai nevoie de mult spatiu.Parintii nostri mereu ne-au facut toate poftele doar pentru a ne face fericiti sau uneori pentru asi cere scuze ca nu stau destul cu noi.Eu si fratii mei ne intelegeam foarte bine.Andy e cel mai mare,are 22 de ani,apoi e Jade care are 20,Zayn cu cei 18 ani ai lui si in sfarsit eu care trebuie sa fac 17 in cateva zile.Suntem o familie de cantareti si vecinii observa usor asta cand aud muzica de calitate pana pe la 12 noaptea.Andy e un rocker innascut,cu ochii lui albastri si parul brunet poate cuceri orice fata i-a mers chiar si cu una din prietenele mele.Jade iubeste muzica pop/dance si sunt satula de zgomotul pe care il face telefonul ei cand primeste cate un mesaj de la diferiti baieti care si-ar da si viata pentru ea.Zayn care adora muzica urban atrage toate fetele cu ochii lui caprui si abdomenul bine lucrat.Cu el ma inteleg cel mai bine pentru ca el stie mereu ce vreau,stie cand sunt suparata dar nu indraznesc sa ii spun ca m-a ranit vreun baiat pentru ca l-ar ucide.La Jade apelez mereu pentru sfaturi legate de moda sau baieti si ma inteleg atat de bine cu prietenele ei incat uneori cred ca am si eu 20 de ani si asta e extrem de ciudat.Dar pe departe cu Andy am o relatie foarte speciala.Mereu cand sunt trista vine la mine in camera si ma pune sa ii povestesc tot ce s-a intamplat,imi da sfaturi,ma ciupeste usor de umar apoi ma pune sa cant cate o melodie rock pentru a-mi reveni din acea stare.In privinta muzicii eu sunt un fel de "amestecatura".Imi plac pop-ul si dance-ul,ador rock-ul si iubesc muzica urban.Imi iubesc atat de mult fratii si nu stiu ce m-as face fara ei.Am multi prieteni pe care pur si simplu ii ador.Toti sunt vecinii nostri si iesim in fiecare zi sa ne plimbam,sa jucam tot felul de prostii si chiar si Jade si Andy mai ies cu noi.Nu-i condamn,cand vezi cat suntem de nebuni si cate prostii facem iti vine si tie sa ni te alaturi.

 Ma uit la ceas si vad ca e deja 09:30,e marti dar e vacanta asa ca nu-mi pasa.Deschid fereastra si simt cum un aer rece intra in camera.Afara adia un vant destul de puternic asa ca dupa 5 minute am inchis fereastra si m-am dus sa ma imbrac.Mi-am ales o pereche de jeansi albastri,un tricou alb cu mesajul "LOVE SUCKS",un hanorac albastru si o pereche de tenisi negri.Mi-am indreptat parul apoi m-am dus spre baie pentru a ma spala pe dinti si pe fata.Ajunsa in fata usii am auzit zgomot asa ca am batut inainte de a intra.

-Da?

-Zayn,cat mai stai?

-Imi aranjez parul.

-Peste cate ore sa vin?Vreau doar sa ma spal pe dinti si pe fata.

-Atunci intra.

 Intru in baie si il vad pe "Maestrul parului bine aranjat" in fata oglinzii facand miscari atat de blande cu parul lui si incep sa rad.Zayn era imbracat in jeansi negri,un tricou rosu si niste adidasi pe care nu ii mai vazusem pana acum dar imi placeau.

-Draguti adidasi.De unde ii ai?

-De la mama.

-Ce?

-A trimis un pachet azi dimineata.A trebuit sa trec peste 10 rochii,10 perechi de pantofi cu toc,10 perechi de sneakersi,vreo 20 de tricouri,bluze,jeansi,cercei pentru tine si Jade,lanturi si ce a mai era pe acolo pentru Andy pana am ajuns la ce era al meu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My love storyWhere stories live. Discover now