Proloog

138 11 1
                                    

Mijn naam is Louise.

Ik was een stal meisje maar werd het dienstmeisje van de prins. Ik heb een groot geheim. Allen ik en de koning (en mijn vader maar die haat me.) weten er van af. Ik heb ook een paard ze schuilt onder de naam Black maar heet eigenlijk Nighteye. Ze was een van de beroemdste paarden van vader.

Ik vertrouw mijn geheim aan jou.
Ik ben de dochter van de konings aardvijand in de hemel. De heer Wood is mijn vader en Rafe is mijn tweeling broer.

Bij ons Engelen zijn vleugels belangrijk als je machtig bent of een zoon / dochter van een belangrijk persoon zijn je Vleugels groot en machtig. Die van mij dus ook maar ik ben een Diest meisje. Van de koning mag ik dus nooit en de nimmer mijn vleugels tonen zelfs niet voor de prins.

De Woods staan ook wel bekent als toveraars en heksen, we hebben krachten. Ik dus ook, mijn krachten zijn het sterkst als het met de natuur te maken heeft.

-ik kan best dingen laten verdwijnen en verschijnen maar niet zo goed-

Ik ben dus een Floraheks. Mijn broer is een Faunatovernaar, hij kan met dieren praten. Ik geef toe het is best handig.

Bijna niemand weet dat de Light's (het koningshuis) ook krachten hebben. Ze zijn verbergen hun krachten, zij zijn ook minder sterk dan de Woods. De Woods worden getraind om hun krachten te beheersen.

When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu