11. dio

3.1K 131 7
                                    

Nekoliko dana kasnije...

Danas je poslednji dan skole. Stefanu je matura a par je sa najvecom kurvom u skoli sto se meni nimalo ne svidja. A ono njegovo obecanje... Necete vjerovati ali ispunio ga je. Nikako nije izlazio a nije ni sa curama spavao. Po skoli se vec pocelo pricati da je postao peder. Ali sve na stranu, on je meni pokazao da mu je stvarno stalo do mene.

Otvaram ormar i trazim kombinaciju. Ali posto je zadnji dan skole, odlucila sam da obucem suknjicu.

Knjige nismo nosili jer necemo imati casove samo ce nam nastavnici nesto srat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Knjige nismo nosili jer necemo imati casove samo ce nam nastavnici nesto srat. Stefan bi trebalo da dodje po mene. Znam da ce se iznenaditi kada vidi sta sam obukla. Jos danas mu moram reci sta sam odlucila.

Bip-bip. Cuje se zvono. Otvorila sam vrata i srela nasmijanog Stefana.

,,Hej misu, izgledas fenomenalno. Kako to da si suknju obukla?"

,,Zato sto je zadnji dan. A sto? Jel ne valja? Idem se brzo presvuci."

,,Nemoj se presvlaciti. Svidja mu se. Hajde idemo." sisli smo ispred zgrade i stali ispred njegovog auta.

,,Misu, kasnije ce mo razgovarati znas vec o cemu." klimnula sam glavom. Sjela sam i stavila nogu preko noge. Stefan je sjeo i pogledao u mene.

,,Stefane kreni." nasmijao se i krenuo. Meni je bilo dosadno te sam uzela cigaru.

,,Jel se smije pusit u autu?"

,,Smije ali otvori prozor." otvorila sam prozor i zapalila cigaru. Do skole smo pretezno cutali. Ja sam u putu i dalje razmisljala sta da kazem stefanu. Ovu sedmicu je bio kao andjeo prema meni.

Stefan se parkirao ispred skole te smo izasli. Na stepenicama su sjedili Nemanja, Marija,Adrian,David, Nenad...Ali Monike nije bilo. Bili su ti i Stefanovi prijatelji i moji. U ovu sedmicu i oni su se sprijateljili.

,,Jutro ljudi. Sta se radi?"

,,Evo veselimo se poslednjem danu skole." posto je bilo samo mali prostor slobodan, on je sjeo a ja mu u krilo.

,,Nego jeste li vidjeli Moniku?"

,,Monika je u ucionici nesto nije dobre volje." rekao mi je Nemanja. Nesto mi je on sumnjiv. Ustala sam sa Stefanovog krila i uputila se u skolu.

Ulazim u ucionicu i trazim Moniku ali je nema.

,,E jeste li vidjeli Moniku?"

,,Ja mislim da je otisla u wc."

,,Hvala." krenula sam ka wc i kada sam usla, on je prala ruke.

,,Hej sta radis ovdje sama?"

,,Mah boli me stomak. Trebam dobiti pa eto." nasmijala se i pogledala me.

,,Aaaaaa obukla si suknju ne mogu vjerovati. Zbov koga?"

,,Pa obukla sam je jer je poslednji dan skole a i kasnije moram razgovarati sa Stefanom.Odlucila sam da mu dam sansu." ona inace zna sve o tom planu.

,,Konacno."

,,Ajmo napolje, svi su tamo."

,,Ne, necu. Ostacu u ucionici."

,,Zasto?"

,,Nije bitno. Idi ti tamo a ja cu otici u ucionici."

,,Reci mi zasto i idem." zatvorila je vrata od wc i pogledala me.

,,Nemanja je tamo."

,,Kakve to ima veze?"

,,Zato sto mi se Nemanja svidja."

,,Otkud to?"

,,Ti znas da smo se mi poceli druzit i eto, je se zaljubila u njega."

,,Zna li on?" odmahnula je glavom ,,A zelis li da zna?" ponovo je odmahnula glavom.

,,U redu. Idemo u ucionicu."

,,Ali ne moras zbog mene."

,,Joj Monika, najbolja si mi prijateljica naravno da idem sa tobom. Uostalom vidjecu se kasnije sa Stefanom."

,,U redu." otisle smo te sjele za klupu. Ubrzo su dosli i ostali a medju njima i Stefan. Dosao je do mene te me povukao da izadjem.

,,Hej sta trebas?"

,,Nista dosao sam te vidjeti i poljubiti." lagano me je poljubio dok su mu ruke bile oko moga struka.

,,Khm khm!" o boze. To je profesorica. Odmakela sam se od Stefana i pogledala je. Obrazi su mi bili crveni kao paprika.

,,Viktoria sta je ovo? Stefane imas cas kao i Viktoria."

,,Znam da imam ne morate me podsjecati." rekao je drsko.

,,Vidimo se misu." jos jednom me je poljubio te otisao.

,,Sta ovo bi Viktoria?"

,,Nista. Samo smo se ljubili. Izvinite." spustila sam glavu i vratila se u ucionicu. Sjela sam pored Monike.

,,Sta se desilo?"

,,Uhvatila me kako se ljubim sa Stefanom."

,,Dobro jutro djeco. Danas necemo nista raditi. Radite sta hocete." uzela sam slusalice i stavila u usi te pustila svoju omiljenu pjesmu.

Ding-dong

Zvoni za kraj.

,,Dovidjenja djeco. Lijepo se provedite na raspustu i vidimo se sledece godine." izasli smo iz ucionice te krenuli napolje. Imamo slobodan pa onda odmor. Otisla sam na jedan zidic iza skole te sjela tu. Zapalila sam cigaru te je stavila izmedju usnica. Sjedila sam tu nekih pe minuta a onda sam cula korake. Brzo sam bacila cigaru ali bilo je prekasno.

,,Viktoria otkad ti pusis?" bila je Monika.

,,Ima jedno cetiri mjeseca."

,,Da li zna Viktor?" odmahnula sam glavom.

,,Zasto sjedis sama ovdje?"

,,Razmisljam gdje bi Viktor i ja mogli na ljetovanje. Svake godine idemo zajedno."

,,I jesi smislila sta?"

,,Pa ne znam bas. Venecija mi se cini privlacna kao i Barselona."

,,Venecija je ljepsa." osjetim kako mi telefon vibrira. Stigla mi je poruka. Otvorila sam je kada ono Stefan.

,,Izadji u wc. Moramo da pricamo, nmg cekati do kraja dana. Molim te." a mica mala.

,, Ja sam kod zidica iza skole pa ako os dodji." poslala sam mu te spremula telefon.

,,Hajde idemo u skolu."

,,Necu ja, sada ce doci Stefan. Hoce da sada pricamo. Kaze ne moze cekati kraj dana."

,,U redu. Vidimo se." samo sto je ona otisla dosao je Stefan.

,,Moramo razgovarati."

,,Znam"

Votajte, komentarisite.

Love the bad guy✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin