D.O. -LOVE you Mr.Nerd

466 14 1
                                    

D.O. Seorang budak yg nerd.. tpi bile kat skolah je nerd kat luar mcm artis je fashion dia

D.o. suke seorang perempuan ni nme kim halla . Seorang prompuan yg cantik .. tpi tomboy skit.. kim halla.. d.o suke kat kim halla ni sebab dia rasa halla seorng perempuan yg cantik,pandai, dn seorang yg tabah.. walaupun setiap hari d.o. dibuli oleh halla ..d o .tetap sabar. Sebab dia cinta akan perempuan tu..

School

Dari tadi d.o. perhati je halla .. hampir sepnjang hari..

Akan tetapi halla nmpak perbuatan d.o.

Halla-hoii nerdd kau tengok ape hah.. kau pegi belikan aku makanan skang gak.. klau x aku siat siat badan kau..

D.o.-baik la cik halla ..*smile*

Halla-pelik btol la mamat ni hmpir setiap hari ak buli dia.. tpi dia ok je.. ish ish ish

D.o. -nh makan nye.. makan smpai kenyang ye *wink*

Halla- aikk dia sempat wink. Ape kene ngn mamat ni

Skip rehat

Halla-d.o. tlong siap kan keje skola aku

D.o. -baik cik halla.

Halla-d.o. tlong belikan aku pen .. pen aku dh abis dakwat

D.o.-baik la cik halla

Halla- d.o. cepat la skit buat keje tu..

Ishh halla ni ingat d.o. tu kuli kau ke.. nsib baik dia sayang kau klau x dh lama mkn ponampor ler..

Back to story

D.o.-(halla smpai bila aku nk dpt kan hati kau.. aku terlalu sayang kan kau.. )ckp sendiri

Halla-ape kau ckp tdi aku x dengar la..

D.o.-haaa x de ape ak cume ckp kau cantik sngat hari ni

Halla-haaa yeke thanks.. ape kne ngn kau ni.. pelik la

D.o- x de ape la..

Tibe tibe kawan halla panggil

??-weyh halla bf kau nk jumpe.. kat dewan skola

Halla-ok

Skip in dewan

Halla-humm ape awak nk ckp ni

Bf halla-aku nk putus aku dh muak ngn prompuan tomboy cam kau ni x sedar diri.. aku lebih suke prompuan sexy cam kwn kau tu.. kau patut sedr diri ehh prompuan kau tu dh la tomboy buruk plak tu..

Halla-ape awak ckp ni ..knape bahsa awak kasar.. smpai hati awak kan ..

Bf halla-diam ah kau.. skarang .. aku nk kau jumpe gf baru aku.. meh sini sayang

Yoona-hai halla ,kau memang patut putus pon kau x layak ntok dia kau dh la buruk tomboy plak tu sedar diri skit ye prompuan murahan.. hahhaha kan sayang..

Ex bf halla- tu la.. pabo btol

Halla-kau jangn nk melebih ehh mengutuk aku . Kau memang jahanam .. ak benci kau.. kau memang jantan x guna laki dayus..

Ex bf hall- *tampar halla tpi x sempat sebab d.o. halang *

D.o.-kau jngn nk berani sentuh dia klau tak kau siap ..

Ex bf halla- kau spe.. haaaa budak nerd x sedar diri

D.o.- wlaupun ak nerd aku boleh jaga hati prompuan.. x cam kau laki jahnam .. x ptut hidup kat dunia ni ..

Exbfhalla-haaaa lantak la .. brambus la

Halla terkejut sebab d.o. sbab perngai d.o. berubah serta merta dri nerd ke lelaki yg gentleman ..

D.o. tarik tngan halla.. dn pegi ke rooftop

D.o. kesat air mata halla

Halla- knape kau selamatkan aku sedangkan aku asyik buli kau.. knape d.o. (pukul dada d.o.)

D.o.- dh la halla. Kau nk tahu ke ape sebab aku lindungi kau..

Halla- knape d.o. knape!!!! Biarla aku di maki hamun ape semua orng kesah kan aku!!!

D.o.-tapi aku kesah tentang kau.. aku x nk kau skit .. aku x nk kau nangis .. aku x suke tengok kau sedih.. klau kau sedih aku pon sedih.. kau nk tau sngat kan sebab ape aku suke kau .. sebab aku CINTAKAN KAN KAU HALLA .. SARANGHAE HALLA. dh lama aku suke kau.. tpi kau je x perasan .. aku nk lindungi kau.. aku sayang kau sngat.. kalau kau skit aku pon skit..

Halla-NADO SARANGHAE DO KYUNG SOO .. aku pon cintakan kau.. sebab tu aku asyik buli.. kau. Terima kasih d.o. selamatkan aku tadi.. aku nk kau janji yg kau cinta aku yg terakhir..

D.o.-ye aku janji

D.o. melutut depan halla

D.o.- KIM HALLA SUDIKAH AWAK MENJADI TEMAN HIDUP SAYA SAMPAI MATI

Kim halla-SAYA SUDI.. SARANHAE DO KYUNG SOO

3 tahun kemudian

D.o. dh halla sudah pun kawin.. dh mendapt cahaya mata kembar..

Do ki jun
Dan
kim hana

Diorang hidup bahagia .. selamanya..

Ok x .. bosan ke.. klau bosan.. x pe nnti author buat lagi best.. anyeong.. vote tau.. abaikan typo..

ONESHOT SAD STORYWhere stories live. Discover now