5-) Gerçek Aşkı Bulmak?

1K 89 4
                                    

Pek beklemek istemedim. O yüzden hemen yeni bölümü yazdım. Umarım beğenirsiniz. Neyse ben lafı kısa keseyim siz de hem sıkılmayin. SEVILIYORSUNUZ.....

İYİ OKUMALAR.

--- Peki o sorun nedir?

--- O sorun GERÇEK AŞK.

--- N-Nasil??

--- Sadece arkadasinizin sevdiği biri onu kurtarabilir. Ama eger gerçekse.

--- Ya gerçek değilse?

--- O zaman arkadaşınızı sonsuza kadar kaybedersiniz.

--- Ne?

--- O yüzden onun gerçek aşkını bulmanız gerekiyor.

--- Ama bu çok zor. Birinin gerçek aşkı nasıl bulunur??

--- Tabiki en yakın arkadasindan.

Deyip savaşı gösterdi. Savaş bize anlamaz gözlerle bakıyordu. Ellerini havaya kaldırdı.

--- Bana birine söylersen seni yakarım küllerini de dünyanın dört bir yanına dagitirim dedi.

--- Ama söylemek zorundasın savaş. Eminim sana hiçbir şey yapmaz. Onun hayatı için.

--- Of selin bende arkadaşımın ölmesini istemem ama-

--- Savaş söylüyor musun yoksa bu tahta parçasını kalbine sapliyimmi??

--- Peki söylüyorum. Sensin.

--- What??

--- Alinin gerçek aşkı sensin.

--- Benimle dalga mi geçiyorsun? Savaş.

--- Hayır seni ilk gördüğü andan itibaren sana aşık oldu. Seni durmadan takip ettirdi. Bana seni anlattı. Çok farklı olduğunu söyledi gerçek aşkını bulduğunu söyledi. Yani Alinin kalbinden geçenler bunlar.

--- Ama nasıl olur yaa.

--- Oldu işte selin o sana aşık.

--- Ya gerçek aşkı değilsem.

--- O zaman onu kaybederiz ama denemeliyiz.

--- Benim yüzümden olucak ama. Ben onu kaybetmek istemiyorum.

--- Sen de ona mi asiksin yoksa.

--- Tabiki değilim savaş. Saçmalama.

--- Of tamam be şaka yaptık.

--- Şaka yapmanın sırası değil. Neyse biz işimize dönelim.

Yaşlı cadiya baktığımda bir kaç kitap bir kaç mum almıştı. Bana gözleriyle hadi işareti yapıyordu. Ama ben ne yapacagimizi tam kestirememistim.

Beraber evden çıktık. Savaş Alinin kaldığı yere bizi getirdi. Burası kaçmaya kalktigimizda bizi getirdikleri yerdi.

Alinin kaldığı odaya girdik. Yatak da yatmış gözlerini kapatmış. Yüzü sokmuş bir şekilde yatiyordu. Yaşlı büyücü nün sesiyle kendime geldim.

--- Selin Alinin yanına git ve elini tut.

--- Tamam.

Yavaş yavaş Alinin yattığı yatağın yanına yaklaştım. Yatağın kenarına oturdum elimi Alinin elinin üzerine uzattım ve elini sımsıkı tuttum.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin