Takže ahoj ,jmenuju se Lindsey a je mi 17 let . Momentálně se stěhujeme s otcem z Bostonu do Los Angeles. Táta je obchodník takže se často stěhujeme , mamka mi umřela na rakovinu když mi bylo asi osm let.
,, Lindsey , pohni s těma krabicema'' volal na mě táta z auta a já nesla poslední krabici z mého pokoje. Vůbec se mi do LA nechtělo , protože mě už nebaví střídat školy a kamarády, ale na to si člověk potěch letech zvykne ( přibližně 8 letech). Dala jsem krabici do kufru a sedla jsem si do auta. ,, Zamávej starému domovu ,, řekl mi táta a pomalu zmáčkl nohou na plyn a my vyjeli pryč. Já jsem se jen pousmála , dala jsem si sluchátka do uší a zapla jsem si Nirvanu , jak já miluju Kurta a vůbec celou Nirvanu, ale to je jedno. Dojeli jsme na letiště , chvilku jsme čekali , nasedli a vzlétli . V letadle jsem si zase vzala sluchátka , pustila Nirvanu a usla jsem. Probudila jsem se chvilku před přistáním , konečně jsme byli na místě , vzali jsme si taxi , cesta k domu trvala od letiště asi půl hodiny . Dům byl pěkný , nově vybavený atd. byl prostě hezký. Šla jsem si prohlédnout svůj nový pokoj , byl prostorný, bíle vymalovaný . Ve prostřed byl kruhový koberec ve vínové barvě. U okna byl bílý pracovní stůl, na něm byla malá lampička . Na druhé straně pokoje byla bílá postel s povlečením v také vínové barvě. Pak tam byla ještě skříň a nějaké šuplíku z Ikei . Na stůl jsem si položila můj MacBook a postupně zaplnila šuplíky a skříň oblečením. Už jsem měla skoro vybaleno , jenom zbývalo dát fotky na nějaké místo. Chtěla jsem si je pověsit na zeď , ale byl tam zatloukaný jenom jeden hřebík. Všechny fotky až na jednu jsem dala do volného šuplíku ve stole. A tu jednu jsem si položila na stůl k počítači. Na té fotce jsem byla já, mamka i taťka , ty časy mi dost chybí ,ale tak co se dá dělat. Jsem docela dost ráda že si otec nehledá nějakou novou známost, protože má aspoň trochu rozumu a ví že by kvůli práci neměl na někoho čas, je rád že si trochu toho volného času vyhradí na mě.
Bylo už docela dost hodin , sešla jsem schody a šla jsem do kuchyně. Neměla jsem ani moc hlad ale vzala jsem si řecký jogurt , dala jsem si k tomu pár borůvek a šla jsem zase nahoru. Zapla jsem si MacBook a pustila jsem si AHS pátou sérii, koukala jsem na ten poslední díl už asi po třetí i když u něj brečím jako želva . Miluju Lis . Když jsem dokoukala poslední díl, šla jsem se vykoupat. Napustila jsem si horkou vanu , dala jsem si pěnu , která vonila prostě sladce , neměla nějakou jen tak napodobytelnou vůni. Do čerstvě napuštěné vody jsem nasypala pár, spíše více okvětních lístků růží. Naložila jsem se do vany , vzala jsem si mojí oblíbenou knížku. Momentálně čtu Johna Greena: Let it snow. Vykoupala jsem se , vylezla jsem z vany a poté jí vypustila. Osušila jsem se a oblékla. Byl pátek večer, takže jsem měla volno. Vyšla jsem z koupelny a zase jsem si sedla k počítači.
YOU ARE READING
Neighbor
Short StoryLindsey se nastěhuje do nového domu v Los Angles , spřátelí se s Colinem ,ale postupem času začíná zjišťovat jeho temnou minulost...