FİRST KİSS 1.BÖLÜM
O akşam yağmur yağıyordu. Dila yağmuru çok sevdiğinden hemen odasına koştu ve penceresini açtı. İçerisi buz gibi olmuştu. Fakat o bunun farkında değildi. Doyasıya yağmurun yüzüne değmesini hissetti. Ta ki Annesi bağırana kadar
— Allah’ım! Neydi günahım bu kızı başıma verdin." Dila hiç umursamadı.
Yağmuru izlemeye devam etti.
Annesi daha fazla dayanamayarak yerden bir terlik kaptı.“İnsan bir işi sürekli yapınca ustalaşıyor. Örneğin; terlik atmak.
Terlik hiçbir yola sapmadan dönerek Dilanın kafasına dank etti.
İnsanlar ustalaştığı gibi alışıyor da, Dilanın kafasına vurula vurula oduna dönmüştü artık acı hissetmiyordu.
Bunun yanında vurdumduymazlıkta vardı.“ Dila annesine dönüp;
— Bana karışma anne git evi temizle bir iş yap bütün uğraşın ben sanıyorum bazen. Dedi “kafasını tutarak.
Annesi daha da sinirlenmişti.
—O pencere çabuk kapanacak baban dondu aşağıda.
Dila babasının hatırına pencereyi kapattı.
ERTESİ GÜN
Sabah güneşi Dilanın yüzüne vuruyordu.“Dila hızlı ve sinirli bir şekilde yatağından kalktı.
Elif i aradı;
—Ne yapıyorsun Elif?
—Hazırlanıyorum, hani okul var ya!" dedi dalga geçercesine.
—Bana imalı imalı konuşma sinirlerim bozuk zaten.
—Tamam, kızma sana süper bir haberim var. Bizim okula güney Kore den bir çocuk gelmiş.
—Aman! bir Korelimiz eksikti oda oldu. Bu müdürde önüne gelen herkesi okula alıyor.
—Öyle demek çocuk çok zekiymiş diye duydum.
—Zekiyse bizim okula neden gelmiş ki?
Küçümser bir ifadeyle.
—Nereden bileyim ben gidince sorarsın sen kendin.
Hazırlanırlar
Dila ile elif okula geldiler. Ve bir havayla sınıfa çıktılar okulun her şeyi onlardan sorulurdu. Dila çok güzel dövüşürdü birazda kendini beğenmişti. Elif ise en son ne zaman birine vurduğunu hatırlamıyordu bile dövüşü bırakmıştı. Kötü bir olay sonucunda. Neyse ki sınıfa girdiler.