Pov Ilse
We zitten al een uur te wachten als eindelijk de arts van delano aan komt lopen. "Jullie mogen naar hem toe" zegt hij. We staan op en lopen achter hem aan naar de juiste kamer. Daar aangekomen schrik ik echt van hoe hij er bij ligt. Hij ligt daar met een nekkraag om en hij zit vast aan verschillende slangetjes en apparaten. Delano is nog steeds niet wakker. Daar maak ik me best wel zorgen over. "Wanneer word hij wakker?" Vraag ik. "Ik verwacht binnen nu en een uur" zegt de arts. Ik zie Sven opgelucht adem halen. "Kunt u de artsen van de afdeling oncologie waarschuwen dat wij niet komen?" Vraag ik. "Hoezo?" Vraagt hij. Hij kijkt mij niet begrijpend aan. "Delano heeft leukemie, vandaag zou hij een portocat krijgen en een aantal onderzoeken" zeg ik. Hij kijkt mij verbaasd aan en knikt. "Ik ben zo terug" zegt hij. Hij loopt snel weg, ik hoop dat ze delano wel de juiste medicatie hebben gegeven. Ik ga naast delano zitten en pak zijn hand vast. Ik zie dat bart het zelfde doet maar dan aan de andere kant. Sven komt naast mij zitten en kijkt naar delano.Na een tijdje komt de arts weer binnen. "Sorry dat ik net snel weg liep maar ik moest even snel iets na kijken. Mijn collega's hadden dit namelijk niet aan mij doorgegeven. Gelukkig is er niks mis gegaan. " zegt hij. "Oh" zeg ik, nogal verbaasd. Je zou toch denken dat ze zo'n fout niet meer zouden maken. "Het spijt me" zegt hij. "Maakt niet uit, gelukkig is er niks gebeurd" zeg ik. "Aan wie moet ik doorgeven dat delano hier ligt, wie is zijn behandeld arts?" Vraagt hij. "Nathalie manning" zeg ik. Hij knikt en loopt dan weer weg.
Pov Delano
Ik open mijn ogen en heb dus echt geen idee waar ik ben. Er zit iets heel vervelends om mijn nek en ik zit aan verschillende slangetjes verbonden. Opeens komen er weer flitsen van het ongeluk voorbij. Hoe zou het met ilse gaan. "Hey, je bent wakker" zegt ilse. Ik knik. Ik zie sven lachen. Hij is duidelijk opgelucht. Ik voel pijn steken door mijn hele lichaam gaan. Bart staat op en loopt de kamer uit. Niet veel later komt hij terug met een arts. "Zo hoe voel je je?" Vraagt hij. "Ik heb overal pijn" zeg ik. Hij knikt. Hij loopt naar 1 van de slangetjes en doet daar iets mee. " ik heb de pijnstillers iets omhoog gedaan" zegt hij. Ik knik. "We willen zo even foto's van je ribben maken, ik dacht namelijk dat ik met de onderzoeken daar iets voelde" zegt de arts weer. Ik knik.Pov Ilse
Delno is nu eindelijk foto's aan het maken, dat heeft ook nog lang geduurd. Bart is samen met Sven naar huis gegaan. Ik wou bij Delano blijven vannacht. Ik zit in de wachtkamer te staren als er een vrouw naast mij komt zitten. Als ik nog een keer kijk zie ik dat het dr Manning is. " ik hoorde van mijn collega dat Delano hier lag" zegt ze. Ik knik. "Hoe gaat het met hem?" Vraagt ze. "Moeilijk te zeggen, hij heeft veel pijn, daarom zijn ze nu foto's aan het maken" zeg ik. Ze knikt. "Ik kom morgen nog even langs" zegt ze. Ik knikt. Aardige vrouw. Maar goed ook want Delano gaat veel tijd met haar door brengen hier in het zienkenhuis.
JE LEEST
Happy Family 3
RandomDit is het vervolg op happy family 2! Ze zijn wel weer een jaartje verder!