Din perspectiva lui Happy
Sunt in camera de interogatoriu împreună cu un idiot care a încercat iar să incendieze un restaurant .
-Sti ca nu mai scapi , da ?spun eu .
-Ști ca stiu , da?
Dintr-o dată ușa se deschide si det.Williams mă cheamă afară .
-Avem un nou joc , cheamă toată echipa în camera principala în 5 minute .
-S-a făcut .
Dupa ce pleacă , îmi scot telefonul din buzunar si îi sun pe prietenii mei .
-Vreau ca toată lumea să fie în camera principala în 5 minute , s-a înțeles ?spun eu .
-Gata șefa , spune Blake apoi închide .
***
-Uite echipa , avem un nou joc. Se numește Scorpion.Asta va fi cel mai mare si mai important joc.Nu putem si nu avem cum să îl pierdem , spune Sam.
-Haide Sam , nu ne mai tine in suspans , spune Cole.
-Tinta noastră este Cabe LaSalle si tatăl său .
-Adică guvernatorul LaSalle ? Spun eu .
-Da , ce ? Doar nu îți e frică ?! Spune Sam .
-Jucătoarei nu îi este frică de nimic .
-Ascultați cu atenție care vor fi rolurile voastre .Cassie si Blake vor fi angajati în casă guvernatorului , Eve va fi secretara lui iar Cole soferul.
-Cum rămâne cu mine?întreb eu .
-Tu te vei da drept o eleva a universității la care merge Cabe si vei deveni cea mai buna prietena a lui . Odată ce va avea încredere in tine vom putea ajunge mai repede la tatăl lui .
-Nici gand , nu o sa fiu prietena cu cel care mi-a ucis parintii .
-Lui Happy ii e frica , spune Megan razand .
-Hei , lui Happy nu ii e frica , spun eu aratand cu degetul spre ea .
-Deci asta e un da ? Ma intreaba Sam .
-Bine , o s-o fac .Deci , care o sa fie numele meu de data asta ?
-In acest joc nu trebuie sa va schimbati numele.
-Ok, o sa fie distractiv .Acum ma pot intoarce in camera de interogatoriu?
-Bine , hai du-te , spune Sam.
***
-În regulă iubire , să vedem ce ai de spus , spun eu asezandu-ma pe scaun în fața lui Mike Wayland (știți voi , băiatul cu incendiile )
-Nu spun nimic fără in avocat .
-Dacă nu spui ceva avocatul nu o sa mai aibă pe cine să apere la proces .
- Am auzit că este foarte frumos în închisoarea din New Orleans.Știi tu , departe de cei dragi , sau mai bine spus , de lumea de afară .Izolat complet . Dar asta e,pa.
Mă ridic de pe scaunul pe care eram așezată si deschid ușa pentru a ieși când îl aud pe Mike spunând.
-Cabe LaSalle , spune Mike aplecadu-si capul .
-Ce ? Spun oprindu-ma în fața ușii .
-Cabe LaSalle m-a pus să dau foc acelor restaurante.
-De ce ?
-Nu stiu , doar a spus numele si m-a plătit .
-Si tu nu ai pus nicio întrebare .
-Hei , erau mulți bani , ok ?
-Să sperăm că o să-ți placă în New Orleans,spun eu plecând .
-Stai ce ? Credeam că...
-Credeai ca o sa scapi ? Ar fi fost bine , nu ?
Când am ieșit din camera de interogatoriu , Sam era deja afară asteptandu-ma.
-Gata ?
-Gata . spun eu aruncandu-i dosarul .
***
-Hei , le-a văzut cineva pe Happy si Eve ?
-Au plecat acum o jumătate de oră , spune Blake .
-Ok , atunci plec si eu , pa.
-Pa , spune el facandu-mi ca mana .
Dupa ce am stat toată ziua la Centru batandu-mi capul ca toți idioți care există am ajuns în sfârșit acasă .
Mâine începe jocul , voi trece peste orice si peste oricine pentru a-mi răzbună părinții .
Cabe LaSalle va plăti pentru tot ceea ce a făcut .
***
La media este Ellen Vlora ca Happy French
CITEȘTI
Jucătoarea
Mystère / ThrillerThey can rip you, bring you down, down to their size But they will never get to the heart you hold inside