Vampýr #1

22 4 1
                                    

Něco se prožene kolem. Něco temnějšího než stíny ve kterých se skrývá. Něco co stíny vytváří, aby se v nich mohlo schovat. 

Postava v plášti, kterou Něco sleduje zrychlí, myslí si že může utéct. Nemůže. Jakmile si vyberu už není pomoci. Já jsem totiž Něco, něco jako smrt. Pronásleduji ji až skoro k jejímu domu. Začíná se mě zmocňovat lovec. Když už to nevydržím přiblížím se k ní zezadu a rukou ji přikryji ústa, aby nemohla křičet. Zatáhnu ji do boční uličky a trošku zakloním hlavu. Okamžitě se mi zvětší špičáky na trojnásobnou velikost a slastně se jí zakousnutí do krku. Zároveň vydechneme. Ten pocit, když se zase můžeš najíst. Vysávám z ní krev a cítím jak z ní pomalu vyprchává život. Zastaví se jí srdce, ale já chci víc a ona mi to může dát. Vysaji z ní poslední kapku krve. Víc už mi dát nemůže. Odlepím se od jejího krku a zavřu jí oči.

"Spi sladce." Řeknu a pomalu se vydám pryč. Ze rtů si otřu zbytky a na jazyku mi zůstane sledká pachuť krve. Vejdu do parku. Za ním stojí mé sídlo.

"Není trochu pozdě na procházky? Pane Devonshire." Ozve se za mnou. Pomalu se otočím a usměji se na slečnu Blakeovou.

"Rád vás zase vidím. Miss." Odpovím.

"Zase jste na jedné z vašich nočních procházek?" Zeptám se. Jen přikývne. Na pár vteřin se podívám jinam a ona stojí přede mnou. A dýchá mi do tváře.

"Jaká byla?" Zeptá se stroze.

"Byla dobrá." Řeknu. "Smím vás doprovodit?" zeptám se.

"Pokud se vám bude chtít." odpoví a vydá se pryč.

"Kolik vám je let?" zeptám se hned co ji doženu.

"To není příliš slušná otázka. Zvlášť na ženu." odpoví a předstírá uražený tón.

"Ptám se, protože z vás není cítit. To co jsme." doplním a zadívám se na její profil. Je nepřirozeně krásná, i na vampýra.

"Možná to na mě již není poznat, protože jsem starší než Bůh." řekne tiše a druhou část spíše zašeptá. V křoví nedaleko od nás něco zašumí a  Cyra zbystří. Její oči, normálně černé hluboké jako noc dostanou červený nádech a z jejích úst vyklouznou konce špičáků. Znovu se ozve to zašumnění doprovázené praskotem větviček. Z křoví vyletí obrovský černý havran.....

**********************

Pokud jste to dočetli až sem tek jste borci. Pokud ne tak jste borci. Pokud to budete číst dál tak jste rebelové.
Tohle bude kniha příběhů z různých prostředí a od různých bytostí. Pokud si chcete přečíst další část hledejte Vampýr #2

BytostiKde žijí příběhy. Začni objevovat