"MAMAAAAAAAAAAAA IK HEB U GEMISTTT" riep ik toen ik van school kwam.
Mijn moeder was blij om ons te zien en begon te huilen.
Die dagen/weken waren moeilijk voor ons want we moesten van alles en nog wat regelen.
We moesten vaak met onze advocaat praten en vaak naar de dokter gaan....
Anyway na die ellende dacht ik dat ik alles weer kom oppakken....... Maar dat had ik mooi fout.Eind april/begin mei
Dienne werkt/werkte in een buurthuis.
Als ik klaar was met school moesten we vaak daar naartoe met zijn allen. (Deesie,delysha,done en ik)
Wat ik jullie nog niet had verteld is dat deesie en ik een (beste) vriendin op school hadden: rochell.
Rochell woont tegenover het buurthuis waar dienne werkt/werkte.
Het buurthuis bevind zich om een pleintje die veel kinderen en mensen kenden en waar er vooral veel kinderen kwamen spelen.
Deesie,delysha,done,rochell en ik waren klaar met school dus liepen samen naar het pleintje (dienne's werk) want we moesten na school gelijk naar dienne haar werk.
Het was lekker weer en deesie,rochell en ik gingen buiten zitten.We maakten veel snaps en hadden veel gelachen..... Dat was echt een leuke tijd.
In de verte zagen we jongens bij het voetbalveld staan.
We waren op de schommel aan het praten totdat er een jongen naar ons toe kwam vanuit het voetbalveld....
"Heeey" zei hij enthousiast. "Heey" zeiden wij vragend erachter na.
Hoe gaat het met jullie.... Bla bla bla en zo ging het steeds verder.
"Hoe heet je" vroeg hij aan mij.
"Jaylynn.... Jij" zei ik gelijk erachteraan.
"Arra" hoorde ik hem toen zeggen.
Ik knikte mijn hoofd en er viel een stilte.
"Hoe oud ben je" vroeg hij mij na een paar minuten.
"12..... Jij" zei ik meteen.
"Wooooww ben je 12" vroeg hij geschrokken.
"Hahahhaah jaa" zei ik lachend.
"Je bent nog jong mann" zei hij weer geschrokken. "Ik ben 15 ik word dit jaar 16" zei hij trots.
Ik knikte, stopte met praten en keek de andere kant op.
"Je akka is derm" hoorde ik opeens uit zijn mond voorbij gaan.
Ik schrok me kapot toen hij dat zei.
"Wat zei je" zei ik en keek hem verwarrend aan.
Hij herhaalde het nog een keer en ik beantwoorde niet geintresseerd met "okey".Ik keek de heletijd naar het voetbalveld toen hij (arra) met mij aan het praten was omdat ik mijn ogen maar niet op een jongen kon afhouden.... Diezelfde jongen keek ook al heel lang naar mij.
Na een kwartier met arra hebben gepraat kwamen er alleen maar jongens van het voetbalveld waar die jongen die ik leuk vond ook bij was.
Die jongen keek mij lang aan en ik had hetzelfde😊.
Ik was gelijk van de kaart en vond die jongen helemaal geweldig!
Ze waren even bij ons aan het staan en gingen daarna weer naar het voetbalveld met arra."ROCHELLL" riep ik gelijk toen al die jongens weg waren.
"Die ene jongen is ECHT mooi" zei ik er gelijk achteraan.
"Ohwwww jaa dat is Bradley..... Hij is 15" zei ze toen.
Ik schrok echt toen ik dat hoorde.
"15.... Ik ben 11" zei ik schokkend.
Hij is zo mooi maar hij is echt oud!! Dacht ik in mezelf.
We zaten nog even te praten en rochell vertelde mij alles over die jongens.
Hun namen, hoe oud ze waren,waar ze woonden en hoe ze zijn.
Toen ze mij had verteld hoe ze zijn schrok ik weer.
Ze had mij verteld dat het vieze jongens waren maar dat Bradley (die jongen die ik mooi/leuk vond) niet zo was.
Uiteindelijk hoorde ik dienne schreeuwen en zeggen dat we maar huis zouden gaan.
Ik gaf rochell een dikke kus en knuffel en zei tegen haar dat ik haar morgen nog wel zag op school.
Thuis aangekomen ging ik gelijk in bed liggen en begon weer te denken aan die "Bradley" die ik op het pleintje had gezien en viel met hem in mijn hoofd in slaap.Heey mensjes!! zo zo zo sorry dat het zo lang heeft geduurd maar het is nu vakantie dus het gaat allemaal heel langzaam.
Het spijt me echt en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk een ander deel voor jullie klaar te zetten!
Ik hoop echt dat jullie blijven lezen! Xj
JE LEEST
Verdien ik dit?
Non-FictionHeeeeeyyy mensjes!!! Ik lees veel op wattpad en bedacht mijn verhaal met jullie te delen! Het gaat over mijn leven en wat ik zeg maar heb meegemaakt... Ik hoop dat ik jullie kan meeslepen in mijn verhaal en pleasee don't judge me!! Xx j Ps. Alle...