Ca orice copil fiecare avem o viata a lui personala/intima,sa zicem ca a mea e ceva mai diferita de toate celalalte,nu cu mult,dar tot diferita.
Tot ce imi amintensc incepe de la varsta de 5-6 ani atunci cand ne-am mutat in Romania.
Da exact Romania,locul meu natal este Spania,dar din cauza unui accident care nici in ziua de azi nu stiu de la ce a pornit,am decis sa ne mutam in Romania.
Voi povesti pe scurt cum am ajuns eu in Romania si de ce?.
Pai,din cate sau povestit totul a inceput intr-o seara eu eram in camera mea si desigur parintii erau fiecare in camera lor,fiind mica si nestiind consecintele,auzind zgomote puternice venind de pe hol(logic eu nu stiam ca e holul,dar auzeam zgomote ciudate dupa usa),ma ridic din pat dei mai bine spus "am cazut din pat" ma duc sa deschid usa cand un nor de fum invada holul speriata ma indrept spre camera parintilor,dar nevazand nimic ajung in bucatarie unde focul ajungea pana la tavan,ma uitatam speriata in stanga si in dreapta dar nu vedeam nimic,decat mult fum si un foc mare ce crestea si ardea aproape toata casa.Speriata am inceput sa plang si parintii au napustit asupra mea,scotandua afara din bucatarie si la randul lor iesind afara.In momentul in care am iesit,vedeam casa cum arde,nu constientizam ca e ceva rau si restu,dar vedeam flacarile si ma speriam,noroc caama ma strangea in brate si ma linistea din plans.Intre timp tata suna la pompieri si impreuna cu vecinii care si ei au iesit sa vada ce se intampla,au ramas socati cand au vazut cum ardea casa si ce flacari mari avea.Din spuse si auzite,cica ar fi pornit de la soba,cineva a uitat sa curete cosul si de la asta ar fi pornit tot.
In fine,mama a vorbit cu o matusa din Ro' si au hotarat sa stam la ea pana ne gasim o casa in care sa locuim(mdea....a sunat cam ciudat asta).Nu a trecut mult si tata a gasit o casa undeva intr-un locusor frumos plin de blocuri si copaci,imprejmuit de un parculet foarte frumos,e foarte multa vegetatie......Hei
Sper ca va place pentru inceput
La trei stelute pun next
Va pup dulse,dulse :* :*