Hovor

117 10 1
                                    

Ještě jsme chvíli oslavovaly a potom jsme se tedy rozhodly že půjdeme domů.

"Kim!Počkej!" uslyšela jsem Chrise jak na mě křičí.

Otočila jsem se a jelikož to neubrzdil srazil mě sebou na zem.Začaly jsme se smát.

"Promiň" pousmál se a pomohl mi zpět na nohy.

"Co si potřeboval?" oprášila jsem si zadek.

"Pusa na konec" hned jak  to dořekl se mi přilepil na rty čím vznikl náš dlouhý polibek.

Pusa na konec je něco jako naše pouto.Když jsem tady začala tančit tak jsem s Chrisem nacvičovala tanec na písničku od Eda Sheerana Think out loud. Když jsme to potom předváděly tak mě na konci uklonil dolů a zadíval se mi do očí.Všichni začali tleskat a někdo zakřičel "Pusu na konec !" nad tím jsme se oba usmály.Viděla jsem v jeho očích že má strach to udělat a tak jsem ho políbila já a zašeptala mu do ucha Pusa na konec.

Od té doby to děláme každý den.A nejlepší na tom všem je že si ve všem hodně rozumíme.

"Tak zatím pa lásko" 

"Pa " otočil se a šel směrem domů.

"Vy jste spolu sladcí , asi chytnu cukrovku" objala mě Zuzka.

"Aspoň jsme všechny šťastné" přidala se D'.

"To máš pravdu" 

DOMA

"Holky volají nám mamky!" zakřičela jsem a během chvilky seděli obě dvě o mě a já přijala hovor ze Skypu.

"Ahoj holky naše" ozvaly se.

"Ahojte" 

"Slyšeli jsme co se událo v L.A., tak blahopřejeme" usmály se na nás vřele a šťastně.

"Dalo to hodně práce ,ale bylo to docela dobrý"nechtěla jsem se nějak chlubit.

"Všem nám tu chybíte, ale nejvíc asi klukům"pronesla teta, tedy mamka od Zuzky.

"Oni si za to můžou samy , oni ublížily nám ne mi jim"trochu zvýšila hlas Zuzka.

"My víme a všimly jsme si že jste ještě neprodaly dům" přešla raději od D' mamka na jinou konverzaci.

"Jo ještě nevíme co s ním.Tak si ho zatím necháme" v klidu odpověděla D'.

"No tak tedy k tomu co jsme potřebovaly.Chtěli jsme se vás zeptat jestli přijedete na oslavu" spojila si ruce v klíně moje mamka s nadějí.

"Jakou oslavu?" zvedla jsem jedno obočí víš.

"Toho že se nestěhujeme , zůstáváme tady.Tak to chceme oslavit a zároveň i váš úspěch takže prakticky by jste měli přijet" nikdo nevěděl co říct.

"Aha, no nevíme .Nechceme se dostat do konfliktu s klukama" snažily jsme se z toho vykroutit.

"Chápeme ,ale chceme aby jste přijely" vypadaly že nás vážně chtějí vidět.

"No........ tak fajn přijedeme.A kdy to je?" tak jsme to tedy přijaly.

"Zítra" .

"Cože?To asi nestihneme" podívaly jsme se na sebe.

"Když teď vyjedete tak jo"podívala se na hodinky teta.

"Hej tak si půjčíme tryskáč od Harryho" navrhla Zuzka.

"Tak dobře zítra vás čekáme"ozvaly se všechny tři.

"Ahoj s kým si voláte?!" přišli tam kluci.

"Tak my musíme , čau!"

"Počkejt..........................." ukončily jsme hovor než stačili něco říct.

"Tak si jdeme asi sbalit důležité věci a pojedeme" vstaly jsme z gauče a šli do pokojů.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat