Buna , mă numesc Ema Radu ,am 16 ani și sunt clasa a10a . Am părul șaten, ochii albaștri închiși la culoare ,sunt o fată nu foarte scundă am 1,67.... locuiesc în L.A dar din cauza mamei (Francesca ) si locului ei de muncă trebuie să ne mutăm în New York , mama este despărțită de tata de 6 ani iar eu si fratele meu ...oh da am uitat sa va spun am si un frate pe nume Nicolas are 17 ani clasa a11a ...
(În poză este Nico)
Mama: Ema scumpo trezeștete ,trebuie să-ti faci bagajul !
Ohh am si uitat trebuie să-mi fac bagajul ..Eu: Acum mamă!
Du-te si trezestel si pe Nico
M-am ridicat din pat și am mers spre baie să-mi fac rutina mea zilnică .. După 15 minute în baie am intrat în dressing să văd cu ce ma îmbrac ...
M.am imbracat așa :
Mi-am pieptănat părul , mi-am făcut un machiaj simplu si am plecat jos la bucătărie . Mama era la masa cu Nico mâncând clatite cu nuttela.....hmmm iami...
Eu: Buna dimineața! M.am dus la mama si am pupat-o pe ambii obraji , apoi m.am dus la fratele meu si l.am pupat si pe elMama si Nico: Neata' si ție
Mama: Ema mănâncă ..îmi pune în fața o farfurie cu clătite Uite
Eu: Mmm ...iamiii clătite cu nuttela.... Am mancat tot iar dupa mi-am pus farfuria în chiuvetă . Mersi mami! Acum mă duc să îmi fac bagajul ...
Mama: Mă chemi dacă ai nevoie de ajutor.
Eu: ok
Am plecat în camera mea si am început să strâng toate hainele mele care au încăput doar în trei valize .....mda pai ce nu mai a fost bun de mine le.am lăsat aici ....într.un geamantan mai mic mi.am pus machiajurile.
Siiii gata am terminat mi.a luat mai mult decat am crezut ...deja este 17:30 pfff ce mult mi-a luat...trebuie să mai imi pun.. laptop-ul, ipad-ul si încărcătoarele ...asaaa acum terminat .
Mă duc să văd ce face Nico.
Cioc-cioc
Nico: Intră!
Eu: Hei frațioare , ce faci? Ai terminat de împachetat?
Nici: hei sis' , bine si da acum am terminat .
Eu : Foarte bine ,mă gândeam să ieșim pentru ultima dată cu prietenii , ce zici?Nico: Da ,sună bine. Hai sa ii sunam , eu îi sun pe băieți iar tu fetele !
Eu: Ok
Că veni vorba de prietenele mele .....
Le cunosc de la grădiniță. ..Layla si Ginger sunt cele mai bune prietene din lume ever
Layla are parul saten-blond e superba, are ochii căprui , 1,70...Ginger, ea e blondă ,are un iubit superb care e clasa a 12a , ei nu se văd prea des dar când se văd sunt lipiți unul de altul ...
Pe iubitul ei în cheamă Luis (nu cel de la 1D...ar vrea ea:))) are 1'85, cum am spus e superb , e prieten cu fratemiu'
Acum sa o sun pe Layla si sa fac conferință cu Ginger ...
Unde mi-o fi telefonul ...am un iphone 6 s gold ..
Ahh gata l.am găsit ...
-Alo?Ema?
- Da! Mă gândeam să mergem ain ultima mea zi aici la starbuks, ce zici?
-......Va continua....
✔ nu stiu cum vi se pare sunt noua in asta așa că sper sa va placa ✔ scuzați.mi greșelile
CITEȘTI
Fata Noua ❤
RomanceSunt noua in legătură cu scrisul cărților dar încerc să nu vă plictisesc .....