P.O.V Lexie
Melody🎶
UMG! UMG!
UMG! UMG!
We gaan vandaag!
Ik pak m'n koffer al in 😎
Gister al gedaan 😎😎
😒😩😑
😂😂 lekker phu
Niet eerlijk! 😭
Ik ben gwn sneller 😏
Maar jij mag ook al rijden!
Dat komt omdat jij te lui
Was om je rijbewijs te halen 😑😅 ik zie je zo bij jou huis, moet nu verder in pakken! Bye ❤
Bye! ❤❤
Ik gooi mijn mobiel op bed en ik grinnik. Ik was inderdaad te lui om mijn rijbewijs te halen...
Anyway!
Ik ben Lexie Cullen, ik ben 18 jaar oud. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn beste vriendin is Melody, met haar ga ik vandaag ook op reis! Heel Australië rond! In een hippie bus!
Vroeger woonde ik in Hawaii samen met Melody. We gingen met onze familie's op vakantie naar Australië en we vonden het daar zo leuk, dat we er gingen wonen.
Ik heb rood haar, net zoals Melody, ik hou van zingen, gitaar spelen en nirvana, all time low, green day, fall out boy enz enz.
En ik haat: one direction, 5 harmonie, 5 seconds of summer en al dat soort shit, terwijl Melody er gek van is... Maar ik houd nog wel van haar hoor!"Lex!" roept mijn moeder ineens van beneden.
"Ja!" Antwoord ik terug. Ik leg ondertussen mijn witte vans, zwarte crop top en mijn riped jeans in mijn tas.
"Kom je zo eten! Je moet over een uur alweer naar Melody." Ik zucht... Mens ik ben toch bezig.
"Ik ben nog aan het inpakken!" roep ik terug. Ik hoor even niks, dus ik ga weer verder.
Oplader.
All stars.
Spijker jack.
Shorts.
Nirvana shirt.
Andere band shirts.
Truien.
Pyjama shirts.
Jeans.
Blous.
Make-up.
Vest.
En nog meer stuff.Ik doe mijn tassen dicht en ik til ze op. Als ik bij de trap aan kom flikker ik (zoals gewoonlijk) bijna van de trap.
Ik strompel verder van de trap af en eenmaal beneden zie ik mijn vader en moeder al zitten.
"Hey mam, Hey pap" ik zet mijn tassen met een zucht neer en ik neem plaats naast mijn vader.
"Zo al zenuwachtig voor de reis?" vraagt mijn vader en hij neemt een hap van zijn boterham. Ik knik hevig. "Heel erg! Maar ik heb er wel zin in!" zeg ik opgewekt en ik neem een slok van mijn koffie.
"Mooi zo schat, heb je wel alles?" vraagt mijn moeder. "Ja denk het wel en anders heeft Mel het wel" Mijn moeder knikt en schenkt wat drinken voor haar zelf in.
Na het eten zit ik mijn haren te kammen en ik check mijn mobiel een beetje... Niks bijzonders.
"Je moet zo gaan schat" zegt mijn vader. Het irritante, vervelende maar bekende gevoel word erger... Aka zenuwen.
Ik zucht en bekijk mezelf in de spiegel. Shorts. Nirvana shirt en met daarover een spijker jack. Rood golvend haar. Groene ogen en rode lippen. Jup.. Zo zie ik eruit.
"Ik moet gaan" ik draai me om en ik geef mijn ouders een knuffel en een kus.
Na dat kleffe gedoe pak ik mijn tassen op en loop ik naar Melody. Ze woont 2 huizen verderop.
Eenmaal aangekomen bel ik aan. Na 3 seconden wachten gaat de deur met een ruk open.
"UMG! Hiii! We kunnen meteen gaan, ik pak nog even mijn tas en zo en ik zeg mijn vader nog gedag" ratelt Melody in een stuk door.
"ja want dat is gelijk" grinnik ik. Melody zucht en trekt me naar de garage. Ik weet nog niet hoe de bus eruit ziet, want ze wilde het als een verrassing houden....
Ik zie een bus achtig ding onder een witte doek....Dat is hem! De bus, maar ik zie hem niet...
''klaar?'' vraagt ze.
''klaar'' zeg ik.
Ze pakt het doek vast en trekt hem weg. Ik zie de mooiste hippie bus van heel de wereld
Mijn mond valt open. "Holy shit'' zeg ik bijna spraakeloos.
''Mooi?'' hoor ik Melody onzeker vragen.''Mooi?.... DIT IS GEWELDIG!'' schreeuw ik. Ik ren op de bus af en ik bewonder hem. Hier gaan ee de volgende maanden onze tijd ik door brengen. Bijna heel Australië rond!
We wonen nu in Canberra. En dan gaan we door Sydney helemaal naar Craine en via daar rijden we helemaal door naar Alice springs. Als dat heel snel gaat gaan we nog naar Broome en dan gaan we via daar weer naar Canberra.
Misschien zijn we meer dan een jaar weg...
Ik spring in de bus en ik kijk rond. Het is hier zo mooi!
"Dit heb je echt goed gedaan mel!" zeg ik oprecht.
"Thanks" glimlacht ze. Ik loop nog een beetje rond, maar spring dan in haar armen.
"Onze Road trip kan eindelijk beginnen" zeg ik. Ze knikt en kijkt me aan.
"Helemaal gelijk"
------------
Ik zwaai nog voor de laatste keer mijn ouders uit. Ik heb net al een kwartier aan hun verspeeld.
Ik loop richting het huis van Melody.
Eenmaal aangekomen bel ik aan.
Ze doet open en ondertussen zit ze nog met haar ouders te praten. Ik gebaar dat ik naar de bus ga en ze knikt.
Eenmaal bij de bus stap ik er meteen in. Ik bewonder hem nog even en ik kijk naar mijn bed. Mooi versierd, een knuffelbeertje die ik al sinds m'n geboorte heb en een lekkere deken.
Ik ga erop zitten en ik zucht. Vandaag gaan we gewoon echt. Echt op reis!
Na 5 minuten komt Melody ook binnen.
''Hehe, dat is ook klaar'' grinnik ik. Ze lacht een beetje en gaat dan achter het stuur zitten.
''Ja?''.vraagt ze.
''Ja'' zeg ik. We geven elkaar een high five. Ze start de auto en we rijden weg.
Op reis.
Met mijn beste vriendin.
Dit word geweldig!
A/n
Ons eerste boek!! !
Dit hoofdstuk is geschreven door: littlexHemmox eefje dus.
Hopelijk is het leuk!Geef een Vote!
Zet een comment neer!
EN BYEE!
JE LEEST
the road of our life
Fanfictiontwee beste vriendinnen gaan op de reis van hun leven met de auto van hun leven (hippie busje) maar dan midden op de weg stopt de auto met rijden en krijgen ze ruzie maar dan uit het niets komt er een tour bus aan rijden en stoppen ze en als ze zien...