Büyü öğrenmek bu kadar zor muydu ya?!??!

222 16 0
                                    

-Kısso...
-Ehem....Luce...?
      Natsu'ya gülümsedim.En azından çalıştım.Ama sonra onda bana gülümsedi ve saçımı bir anlığına unuttuğunu var saydım.
-Saçına büyü yapmamı ister misin?diye sordu Kate omzuma dokunarak.Ona döndüm ve kafamı 'hayır' anlamında salladım.
-Sen bana öğreteceksin ve ben kendi saçımı kendim düzelteceğim.
-Emin misin?
-Şey...evet?dedim tek kaşımı havaya kaldırarak.Ne kadar zor olabilirdi ki???!
Bir saat sonra(Kate'in ağazından)
Büyü öğrenmek ne kadar zor olabilirdi ki?
-Hadi ama sarı!Bu kadar zor değil!Şekil değiştirmeyi ve yıldız ruh büyülerini zaten biliyordun.Görünmez olmak bir büyü bile değil.Yetenek.dedim onu biraz da rahatlatmaya çalışarak.Siyah saçımın bir tutamını kulağımın arkasına aldım ve gülümsedim.Burukça.O da bunu anladı.Beni Callum ve Coroline'dan daha iyi anlıyordu.Ki ben onlarla büyümüştüm.Bu biraz üzdü beni ama umursamamaya çalıştım.
         Önüne geldim ve tekrar Nasıl yapacağını gösterdim.Bu sefer anlamış gibiydi.
-Ah,sarı.Sana sadece savaşta işine yarayacak büyüleri öğreteceğim.Tamam?
-Tamam...bu şekilde daha kolay olur hem?
-Yani,evet.dedim.Diğerlerine baktım.Sarı bana hepsini tanıtmıştı.
-Jamie de yardım etsin mi Kate?
-Jamie?
       Yanıma geldi ve sağ elini omzuma koydu.Birbirimize sırıttık.
-Neden olmasın.
Bir saat sonra:
Öğrenmişti.
1-Görünmez olabiliyordu.
2-Hızlıydı.Baya.
3-Telepati.
4-Eee...Jamie ne öğretti emin değilim ama sanırım hafıza okuyabiliyor...sanırım...
      El çakıştık ve Jared ve diğerlerime baktık.Bir an Jared ile göz göze geldik ama gözlerimi hemen ondan ayırsın.Suratıma kan sıçramıştı sanki.
Ne biçim benzetme... 
-Hazırdanız artık gidelim.dedi henüz adını tam ezberleyemediğim kızıl saçları olan kız.Emra mıydı Ezra mıydı neydi...
-Hazırız,Erza.Ah,doğru ya.Erza.Ne değişik bir isim.Gerçi hepsininki öyle... 

FairyTail:YıkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin