Uygulama-Pusu

151 23 0
                                    


     Duşunu bitirdi ve yatak odasına giyinmeye gitti,bu sırada ses sisteminden Tango with Lions çalıyordu ve bu grubun şarkılarına bayılıyordu. Yine kendisi için artık iyice klasikleşmiş olan kombinini giydi, kot pantolon, yarım boğaz bir kazak ve bol tuşlu bir kaşe.

     Altına açık kahverengi botları. Üzerini giyinip aracına doğru giderken silahını ve mühimmatını kontrol etti. Yine tam kapıdan çıkarken bir şey unutmadığına emin olmak için dönüp eve bir kere daha baktı. Herşeyi tamdı.

     Arabasına bindi, çalıştırdı ve sürmeye başladı. Buradan yaklaşık yirmi dakikalık bir sürüş sonunda sevdiğinin yanında olacaktı. Yolu yarılamıştı Genç Adam ve mavi-kırmızı alacalı ışıklar gözünü aldı. Bu bir pusu muydu yoksa polisin standart bir uygulaması mı?

     Diye düşünürken polisin bu taraflarda hiç uygulama yapmadığı aklına geldi ve pusu olduğuna kanaat getirdi. Yalnızca birkaç saniyesi vardı. Birkaç saniye sonra bir polis kılığındaki kişi aracını durduracak ve olaylar başlayacaktı. Hızlıca düşünüp karar almak zorunda idi.

     Eğer ki durmayıp gaza basıp devam etse ve bu kişiler otomatik silahları ile ateş etseler ölme riski yüksek idi. Eğer dursa hiç sorgu sual olmadan direkt vurulabilirdi tabii bu bir pusu ise. Araçlara baktı ve klasik polis aracı marka ve modeli diye düşündü. Ama bir gariplik vardı.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin